هندبالیست‌های نوجوان استان قزوین با درخشش در مسابقات منطقه‌ای به مرحله نهایی پیکارهای قهرمانی کشور راه پیدا کردند.
کد خبر: ۲۶۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷ 31 July 2016
به گزارش  تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، هندبالیست‌های نوجوان استان قزوین که در طول چند سال گذشته همواره در مسابقات قهرمانی کشور عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته‌اند، و توانسته‌اند در طول سه سال گذشته عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص دهند، این بار نیز در مرحله نخست این پیکارها و در مسابقات منطقه‌ای کار خود را با قدرت آغاز کردند تا به جمع شانزده تیم مرحله نهایی فصل جدید این پیکارها راه پیدا کنند.

هندبالیست‌های استان قزوین نشان داده‌اند که در رده‌های سنی پایه در دو رده سنی نوجوانان و جوانان به ویژه در رده سنی نوجوانان در سطح کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، به طوری که کسب عناوین متعدد در طول چند سال اخیر به خودی خود گواهی بر این مسئله است که نشان می‌دهد هندبال ظرفیت بالایی برای کسب شکوفایی در این استان دارد، به شرطی که مسؤولان نسبت به این ورزش حساسیت‌های بیشتری به خرج دهند و برنامه‌ریزی منظمی برای کسب موفقیت‌های بی‌شمار این رشته ورزشی طراحی کنند.

تیم هیأت هندبال استان قزوین نیز در راستای این برنامه‌ریزی در رده‌های سنی پایه توانسته در طول دو، سه سال گذشته در میادین کشوری عملکرد قابل توجهی را از خود بر جای بگذارد.

دبیر هیأت هندبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به صعود تیم هندبال این استان به مرحله نهایی رقابت‌های هندبال نوجوانان قهرمانی کشور اظهار کرد: خوشبختانه هندبالیست‌های قزوینی در مسابقات منطقه دو کشور که به میزبانی قزوین برگزار شد، توانستند عملکرد قابل توجهی را از خود بر جای بگذارند و موفق به کسب صعود از این مرحله شوند.

رسول باقری افزود: تیم هیأت هندبال استان قزوین در این مسابقات به همراه تیم سامنات جواز شرکت در جمع شانزده تیم پایانی این مسابقات را کسب کرد.

وی عنوان کرد: در این رقابت‌ها هفت تیم از استان‌های قزوین، قم، تهران، البرز و گیلان در خانه هندبال قزوین با هم رقابت کردند.

دبیر هیأت هندبال استان قزوین اظهار امیدواری کرد که هندبالیست‌های این استان بتوانند در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی کشور با کسب درخشش بیشتر عنوان قهرمانی را به ارمغان آورند.

گفتنی است، مسابقات هندبال نوجوانان کشور در هشت منطقه برگزار شد که در پایان هر منطقه دو تیم جواز شرکت در جمع شانزده تیم مرحله پایانی این رقابت را کسب کردند تا دی ماه سال جاری برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات با هم پیکار کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار