مدیر کل استاندارد استان قزوین گفت: برای تکمیل مجتمع اداری و آزمایشگاهی استاندارد ، تخصیص اعتبار عمرانی و حمایت مدیران ارشد استانی نیاز است.
کد خبر: ۲۶۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 28 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمود رضا طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: احداث این ساختمان از سال ۸۸ آغاز شده است و امروز پس از حدود ۷ سال شاهد نزدیک به ۸۰ درصد پیشرفت در ساخت آن هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه از یک طرف در حال حاضر آزمایشگاههای این اداره کل در پارک علم و فناوری مستقر هستند و مسئولان این پارک نیز اصرار به جا به جایی آزمایشگاههای مذکور از محل پارک دارند، و از طرف دیگر با اضافه شدن افراد جدید الاستخدام در نیمه دوم سال ۹۴ به مجموعه نیروی انسانی این اداره کل فضای موجود با قوانین و مقررات ساختمان های اداری هیچگونه تطابقی ندارد لذا تکمیل ساختمان جدید یک امر ضروری است.

مدیر کل استاندارد قزوین با بیان اینکه  در سه سال گذشته بالغ بر چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی به این پروژه اختصاص یافته و سال گذشته نیز علیرغم کاهش اعتبارات عمرانی ۸۰۰ میلیون تومان از سوی سازمان ملی استاندارد برای تکمیل پروژه تخصیص داده شد، اظهار کرد: درخواست ما از مسولین استانی و کشوری حمایت در جهت اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل پروژه است.

شهرداری های استان قزوین ملزم به همکاری با استاندارد شدند

مدیر کل استاندارد قزوین در ادامه گفت: با توجه به ابلاغ بخشنامه سازمان شهرداری های کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین شهرداری های استان را در خصوص نصب و بهره برداری از وسایل و تجهیزات تفریحی و ورزشی ملزم به همکاری با اداره استاندارد کرد.

طاهری گفت: از سال گذشته بازدید و بازرسی های مستمری توسط کمیته فرعی تجهیزات تفریحی به همراه کارشناسان استاندارد از زمین های بازی موجود در سطح استان بعمل آمده و گزارشات  مصور از مشکلات موجود به کارگروه مربوطه ارائه شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که با ابلاغ این بخشنامه شاهد رفع نواقص توسط بهره برداران زمین های بازی باشیم.

لازم بذکر اینکه بعد از رفع نواقص اعلام شده و تایید کمیته برای وسایل و تجهیزات تفریحی تاییدیه استاندارد صادر می شود.
 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار