انجمن هنرهای تجسمی خوزستان، سه‌شنبه (پنجم مرداد 95) در مراسمی با حضور معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و هنرمندان، فعالیت خود را در موزه هنرهای معاصر اهواز آغاز کرد.
کد خبر: ۲۶۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 27 July 2016
ناصر چنانی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در این مراسم گفت: هنرمندان، مجموعه موزه هنرهای معاصر و اداره کل اعضای یک خانواده به نام فرهنگ و هنر خوزستان هستند.

وی افزود: امیدوارم این گردهمایی منشاء خیری برای ادامه فعالیت‌های فرهنگی و هنری باشد و همه هنرمندان و علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر در استان از فضای به وجود آمده بهره لازم را ببرند و شاهد شکوفایی فعالیت‌های هنرمندان هنرهای تجسمی باشیم.

 معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: ان شاء الله با همدلی، همراهی و هم یاری هم شاهد تولید آثار فاخری از هنرمندان باشیم. بدون شک اگر تصمیم گیری‌ها بر پایه‌ی همکاری و همدلی با یکدیگر باشد، کارها و برنامه‌های بسیار خوبی می‌توان انجام داد.

وی در پایان از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان که به دلیل برگزاری جلسه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این مراسم حضور نداشت، از مجموعه هنرمندان و حاضران در مراسم تقدیر کرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار