جوان 27 ساله افغانستانی که سه روز گذشته در چاه سقوط کرده بود امروز در مرکز آموزشی و درمانی بهبود یافت.
کد خبر: ۲۶۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ 25 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سپیده حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به سقوط مرد افغانستانی به درون چاه اظهار کرد: طی سه روز گذشته این مرد به درون چاهی با عمق 18 متر سقوط کرده و از سوی نیروهای امدادی مرکز حوادث و فویت‌های پزشکی به یکی از مراکز آموزشی و درمانی استان قزوین منتقل شده بود.

وی افزود: این مرد افغانستانی که درون چاه سقوط کرده بود با منتقل شدن به مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی استان قزوین زندگی و حیات دوباره خود را به دست آورده است.

مسؤول شیفت عصر بخش تحت نظر مرکز آموزشی  و درمانی شهید رجایی استان قزوین بیان کرد: مرد افغانستانی 27 ساله سقوط کرده در داخل چاه دچار آسیب‌های جدی شده بود که حضور به موقع نیروهای امدادی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی این استان موجب شد تا جوان سقوط کرده در چاه فرصت دوباره زندگی خود را به دست آورد.

حسینی عنوان کرد: سقوط مرد جوان 27 ساله موجب شد تا این جوان دچار آسیب‌های جدی در بخش‌های مختلف بدن به ویژه سر و گردن و مشکل تنفسی شود که با انتقال کادر امدادی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین به مراکز درمانی حال این جوان بهبود یابد و بعد از چند روز بستری امروز مرخص شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف نیروهای امدادی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین رسیدگی و حضور در محل حادثه و رسیدگی به حال مصدومان است و نیروهای امدادی این استان توانسته‌اند به خوبی نقش‌آفرینی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار