کد خبر: ۲۶۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱ 24 July 2016
عضو شورای شهر ساری گفت: درخواست مالیات‌های کمرشکن از دارندگان سالن‌های ورزشی سبب گلایه‌مندی جدی مدیران سالن از دولت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید مسعود مدینه امشب در جلسه علنی شورای شهر ساری، اظهار کرد: وضع راه‌های مرکز مازندران به شدت دچار مشکل است و از این بابت به شهروندان در بسیاری مواقع آسیب‌های جبران‌ناپذیر وارد می‌شود.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر طرح سالم‌سازی دریا فقط به صورت زبانی مطرح است، افزود: اجرای مناسب این طرح حداقل در شهرستان ساری مورد توجه قرار ندارد از طرفی از ظرفیت‌های دریا در استان به‌خوبی استفاده نشده و متولی مستقیم دریا مشخص نیست.

عضو شورای شهر ساری با انتقاد از مالیات‎های سنگینی که به امکان ورزشی در استان اختصاص یافت، تصریح کرد: بسیاری از افرادی که مدیریت سالن‌های ورزشی را در اختیار دارند از این موضوع به شدت گلایه‎مند هستند.

این مسؤول با بیان اینکه بیکاری مهم‌ترین معضل مازندران و شهرستان ساری است، افزود: بیشتر درخواست‌های مردم در جلسات ملاقات عمومی از شورا ایجاد اشتغال است که نیاز است در استان نسبت به کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال برنامه مدونی در برنامه کاری قرار گیرد.

مدینه با اشاره به نزدیک بودن روز خبرنگار، تأکید کرد: مراسم درخور شأن و مناسب برای خبرنگاران مرکز استان تدارک دیده شود.

وی با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق و گاز در شهرستان ساری، تصریح کرد: مردم مرکز استان نسبت به عملکرد این دستگاه‌ها به شدت گلایه دارند و مشکل مردم در این بخش‌ها بسیار جدی است.

عضو شورای شهر ساری خواستار حمایت جدی مسؤولان و نمایندگان مرکز استان از طرح احداث فاز دوم پارک ملل شد و افزود: با حمایت‌های جدی اجرای این طرح در برنامه کاری قرار گیرد.

مدینه در پایان خواستار حمایت جدی از ورزشکاران المپیکی و المپیادی مرکز استان شد و گفت: دو تیم سازمان عمران و شهروند ساری که در لیگ برتر والیبال و فوتسال مشغول فعالیت هستند و باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار