مدیر آبفای شهری شهرستان آبیک گفت: عموم انشعابات غیرمجاز صورت گرفته در شهر آبیک از سوی قشرهای ضعیف به دلیل ساخت و سازهای غیرمجاز بوده است.
کد خبر: ۲۶۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸ 24 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، حمیدرضا کیخا ظهر امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان آبیک با موضوع «پیشگیری از سرقت در ادارات و بیمارستان‌ها» که در محل دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از سرقت‌های حوزه آب و فاضلاب می‌توان به سرقت تجهیزات و اقدامات خرابکارانه به قصد آلوده کردن تأسیسات آبی اشاره کرد.

وی افزود: برای پیشگیری سرقت در حوزه آب و فاضلاب، ایستگاه‌های حساس مجهز به دوربین شده و حصارکشی‌های لازم صورت گرفته است.

مدیر آبفای شهری شهرستان آبیک ادامه داد: طی سال گذشته یک مورد سرقت در حوزه آب و فاضلاب صورت گرفته بود که با همکاری نیروی انتظامی از این امر جلوگیری به عمل آمد.

کیخا اضافه کرد: سرقت در تجهیزات آبفای شهری کم بوده ولی انشعابات غیرمجاز ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر آبیک بسیار زیاد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه انشعابات غیرمجاز در شهر آبیک پیگیری لازم صورت گرفته و نسبت به قطع آب افراد متخلف اقدام لازم صورت گرفت.

این مسؤول بیان کرد: برخی افراد حتی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند ولی دوباره نسبت به اتصال انشعاب آب غیرمجاز اقدام می‌کنند.

مدیر آبفای شهری شهرستان آبیک افزود: عموم اقشاری که اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز در شهر آبیک کرده‌اند از قشر ضعیف هستند که با هزینه هنگفت به ساخت و ساز غیرمجاز و انشعاب غیرمجاز آب اقدام کرده‌اند.

کیخا ادامه داد: از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک و نیز شهرداری آبیک درخواست می‌شود در زمینه پیشگیری از انشعابات غیرمجاز و رفع مشکل افرادی که اقدام به انشعاب غیرمجاز کرده‌اند، تدابیر لازم را بیاندیشند.

وی اضافه کرد: انشعابات غیرمجاز احتمال دارد آلودگی آب شهر را به همراه داشته باشد و به تبع آن وارد شبکه آبرسانی شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استحصال آب به سختی صورت می‌گیرد پسندیده نیست که شاهد انشعابات غیرمجاز در شهر آبیک باشیم.

مدیر آبفای شهری شهرستان آبیک وضعیت آب شرب از نظر کیفیت و کمیت در شهر آبیک را مطلوب دانست و اذعان کرد: در شهرستان‌های دیگر استان قزوین، مشکل شدید کم‌آبی وجود دارد که خوشبختانه وضعیت شهرستان آبیک در این زمینه مطلوب است.

کیخا افزود: پیشنهاد می‌شود تحت نظارت آبفای شهری و تعهد محضری به افرادی که انشعاب غیرمجاز داشته‌اند، کنتور داده شود تا بتواند به صورت مجاز از آب شهر بهره‌مند شود.

وی ادامه داد: عمومی انشعابات غیرمجاز صورت گرفته در شهر آبیک از سوی قشرهای ضعیف به دلیل ساخت و سازهای غیرمجاز بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار