مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم خبر داد:
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: با خودروهایی که در سطح شهر سد معبر می‌کنند برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.
کد خبر: ۲۶۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 21 July 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از شهرداری قم، احمدرضا شفیعی با اشاره به برخورد با سد معبر وانت‌بارها در رینگ اول شهری اظهار کرد: جا دارد از دستگاه قضایی تشکر و قدردانی شود که در تمام مأموریت‌ها در زمینه نظم‌بخشی به شهر از جمله شاخص‌های تخلفات شهری همراهی لازم را داشتند.

وی افزود: ۳۸ مورد آیتم تخلفات شهری در نظر شده است که در شهر قم در زمینه سه آیتم مهم مانند سد معبر، ساخت‌وسازهای خلاف و جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان از سطح شهر برای آن برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمینه سد معبر از سوی وانت‌بارهایی که در سطح شهر اقدام به فروش میوه می‌کنند، گفت: با توجه به کمک و یاری دیگر ارگان‌ها از جمله دادگستری و نیروی انتظامی بخش مرکزی و خیابان‌های منتهی به آن در اولویت قرار گرفته است.

وی به اولویت اول در هسته مرکزی شهر جهت برخورد با سد معبر وانت‌بارها اشاره کرد و گفت: خیابان انقلاب، امیرکبیر، صفائیه، بلوار امام موسی صدر، بلوار نیروی هوایی، رضوی، ۱۵ خرداد، بلوار عمار یاسر، بلوار نواب صفوی تا میدان آزادگان، میدان سعیدی، بلوار هفتم تیر تا میدان شهرداری، بلوار زائر، بلوار جمهوری اسلامی، خیابان طالقانی و بلوار سمیه از جمله معابر حلقه اول اجرای برخورد با سد معبر است.

شفیعی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و فرآیند تعریف شده توانستیم ۹۰ درصد از بخش مرکزی را پاکسازی کرده و نسبت به آزاد کردن معابر آن اقدام کنیم.

وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته در زمینه سد معبر، گفت: آن دسته از اشخاصی که قانون و مقررات را رعایت نکنند و با ایجاد گره‌های ترافیکی، عبور و مرور شهروندان را با مشکل رو به رو کنند، شهرداری بر اساس قانون از جمله تبصره یک بند دو ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها با آن‌ها برخورد قانونی می‌کند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد:‌ به تمام کسانی که به ویژه از شهرهای همجوار وارد شهر قم شده‌اند و چنین اقداماتی را برای خود شغل دانستند، اخطار می‌شود، در صورتی که به تخلفات خود ادامه دهند، نسبت به توقیف خودروهای آن‌ها اقدام می‌شود.

وی عنوان کرد: از حدود دو ماه گذشته ۳۳۰ دستگاه خودرو توقیف شد که این تعداد خودرو بر اساس فرآیند تعریف شده به رانندگان تحویل شد.

شفیعی یادآور شد: ۲۰ تا ۳۰ درصد کسانی که از شهرهای همجوار وارد شهر قم شده بودند، به شهرهای خود بازگردانده و از شهر خارج شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار