کد خبر: ۲۶۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 18 July 2016


اولین دادستان شهرستان فردیس روز دوشنبه با حضور مسئولان قضایی استان البرز معرفی و آغاز بکار کرد.

به گزارش ایرنا، رئیس کل دادگستری استان البرزدرآئین معارفه دادستان فردیس

با قدردانی از زحمات جعفری سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس گفت: با حضور دادستان جدید شهرستان فردیس تمام شاخصه های امنیتی این شهرستان افزایش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه هدف دادگستری کل استان البرز در حوزه امنیت اقدامات موثری انجام شود و احساس امنیت در این شهرستان افزایش پیدا کند، گفت: در حوزه زمین خواری و شرارت دادستان جدید فردیس با توجه به سوابق وی در ساوجبلاغ داشتند در فردیس هم می توانند خدمات بسیار ارزشمندی را ارائه بدهند.

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: در حق تامین امنیت باید نحوه عمل به گونه ای باشد که عامه مردم احساس آرامش کنند و قانون شکنان ، مجرمان و اعضای باند شرارت احساس ناامنی کنند.

فاضلیان افزود: اطمینان را به مردم می دهیم که شرایط امنیت در شهرستان فردیس بهتر خواهد شد و ما نیز تمام حمایت خود را انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به عملکرد دادگستری شهرستان فردیس نسبت به گذشته خوب بوده افزود: در گذشته همکارانم در دادگستری فردیس روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و با مشکلات عدیده ای مواجه بودند با توجه اینکه دادگستری شهرستان فردیس دو سال که راه اندازی شده است اما اکنون در شرایط عادی بسر می برد.

فاضلیان اظهار کرد: وضعیت موجود با انتظارات مردم خیلی فاصله وجود دارد نه تنها در شهرستان فردیس بلکه در استان و کل کشور وضعیت به این شکل است.

وی گفت: تلاش می کنیم تا مشکلات زیرساختی و کمبود فضا را در دستگاه قضایی برطرف کنیم تا با عادلانه،سرعت و کیفیت بالا در حوزه قضایی کارها انجام شودحتی در شهرستان فردیس.

وی افزود: در حوزه برخورد با مواد مخدر و پیشگیری و زمین خواری در استان البرز اقدامات موثری انجام شده است وضعیتی که امروز در استان داریم نسبت به گذشته تغییر کرده است.

وی در خصوص آمار ورودی پرونده ها در استان البرز گفت: در استان البرز آمار ورودی پرونده ها افزایش یافته است البته در دادگستری شهرستان فردیس که تازه تاسیس بوده در وضعیت بسیار بحرانی امروز با تلاش مدیران قضایی و اداری که این بحران پشت سر گذاشتند تقدیر و تشکر می کنم.

فاضلیان اظهار کرد: در سال 94 ، 12 درصد آمار ورودی پرونده ها در شهرستان فردیس نسبت به سال 93 افزایش یافت و باید میزان ورودی پرونده ها را کاهش داد.

وی ادامه داد: هفت هزار پرونده در دادگستری شهرستان فردیس مانده که اولویت کاری دادستان جدید فردیس تعیین تکلیف این پرونده ها است که باید چاره اندیشی شود.

وی با اشاره به اجرای احکام کیفری در همه شهرستانهای استان البرز گفت: در فردیس بدلیل نوپا بودن شهرستان و مشکلات عدیده در اجرای احکام کیفری عملکرد منفی بوده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: امیدوارم در سال 95 در شهرستان فردیس شاهد عملکرد مثبت اجرای احکام کیفری باشیم.

فاضلیان افزود: آمار ورودی پرونده های طلاق در استان البرز 22 درصد کاهش داشته اما در شهرستان فردیس آمار ورودی پرونده های طلاق 9 درصد افزایش یافت.

در این حسن جهانشاهلو به عنوان دادستان فردیس معرفی شد .

همچنین در حکمی جعفری به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار