کد خبر: ۲۶۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 14 July 2016


رئیس هیئت ووشو استان البرز از ثبت‌نام و استعدادیابی مسابقات قهرمانی نوجوانان استان البرز در سالن آزادگان خبر داد.

اسماعیل سایه‌افکن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: امروز و فردا ثبت‌نام و استعدادیابی مسابقات قهرمانی نوجوانان استان البرز در سالن آزادگان برگزار می‌شود.

وی گفت: ووشو استان البرز با شش پله ترقی از رتبه 12 کشور در سال 93 به رتبه 6 رسیده که قطعا برای ترقی یا حداقل حفظ این جایگاه این هیئت نیازمند توجهات جدی در این حوزه است.

سایه‌افکن با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان را پیش‌رو داریم، گفت: امید می‌رود در مسابقات جهانی بلغارستان یک ورزشکار مرد از استان البرز در تیم ملی ووشو حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی را برای پویایی لیگ استان در نظر داریم، ادامه داد: در نظر داریم از تیم‌های شهرستانی استان البرز یک یا دو تیم آقایان و بانوان در این لیگ حضور داشته باشند.

رئیس هیئت ووشو استان البرز گفت: در سال 95، 15 نفر از آقایان و بانوان به اردوهای ‌تیم ملی ووشو راه پیدا کردند که این مسابقات در بهمن 94 برگزار شد و تشکیل این اردو در اردیبهشت 95 صورت گرفت که کار اصلی آن انتخاب‌های اصولی است.

وی عنوان کرد: هیئت ووشو البرز دارای مربیانی است که در حوزه جهانی دارای مدال‌آور هستند که باید مسئولان نگاه ویژه‌ای به این ورزش مدال‌آور و جهانی داشته باشند.

رئیس هیئت ووشو استان البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر سالن مجموعه ورزشی شهید مطهری در اختیار هیئت ووشو قرار دارد، گفت: در این ورزشگاه آکادمی ووشو استان البرز فعالیت‌ می‌کند که حدود 250 نفر عضو دارد.

سایه‌افکن تصریح کرد: این آکادمی از مربیان و هنرجویان آقا و خانم تشکیل شده و محل تمرین اردوهای این هیئت است و تمام قهرمانان ما به‌طور رایگان می‌توانند در این آکادمی تمرین کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار