معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران در مقابل مالکین و سودجویانی که به دنبال تصرف و تخریب فضای سبز هستند منفعلانه و بی‌تفاوت نخواهد بود.
کد خبر: ۲۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳ 21 April 2015
به گزارش فارس، ناصر امانی در جریان یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه برخی از مالکین و سودجویان به دنبال تصرف و تخریب فضای سبز هستند، گفت: در شهر تهران گاهی شاهد اینگونه اقدامات هستیم و قطعاً شهرداری تهران در مقابل این افراد منفعلانه و بی‌تفاوت عمل نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: در حالی شهرداری تهران در مقابل تخریب باغات از سوی سودجویان و مالکان ایستادگی کرده است که برای تعدادی از شهرداران مناطق حکم انفصال از خدمت صادر شده است.

امانی خطاب به اعضای شورای شهر تهران گفت: بنده از طرف کارکنان و پرسنل شهرداری تهران و همچنین سیستم خدمات شهری و مدیریت شهری این قول را می‌دهم که شهرداری تهران در مقابل غارتگران شهر تهران بی‌تفاوت نیست و نخواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران ادامه داد: چنانچه اخبار تخریب باغات و فضای سبز به موقع به شهرداری انعکاس داده شود ما نیز این موضوعات را پیگیری خواهیم کرد.

امانی همچنین با اشاره به تذکر حافظی در خصوص پارک شقایق و تخریب بخشی از این پارک گفت:‌ در این خصوص خدمات شهری شهردار تهران توضیحاتی را در جلسات گذشته مطرح کرده‌اند.

وی گفت: مالک این فضای سبز در حال حاضر سند ارائه کرده است و حکم تخریب نیز گرفته است که البته حکم نقشه‌برداری و تخریب برای سال‌های 75 بوده که در این سالها شهرداری تهران مکاتباتی را با مالک این بخش از فضای سبز داشته است و از وی درخواست کرده که این زمین را به شهرداری بفروشد و زمینی را در معاوض آن دریافت کند که البته این موضوع همچنان ادامه دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار