مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: به مناسبت گرامیداشت روز عفاف و حجاب همایشی تحت عنوان سیب و گلاب ویژه بانوان در بندرعباس برگزار می شود.
کد خبر: ۲۵۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 10 July 2016
 به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا درویش نژاد روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داست: این همایش با همکاری بخش عفاف و حجاب این اداره کل و با همکاری حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بندرعباس و سایر ادارات و نهادها در ساعت 17 روز دوشنبه 21 تیرماه در فرهنگسرای طوبی بندر عباس برگزار می شود.

وی افزود: نمایش زنده لباس های بومی، اجرای موسیقی سنتی - آئینی بانوان، ایستگاه کتاب و کتابخوانی و اجرای چندین برنامه و همچنین معرفی بانوان فعال در حوزه های مختلف از جمله مهمترین برنامه های این همایش می باشد.

درویش نژاد با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند برنامه ریزی های شایسته و همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی است، تصریح کرد: تهاجم گسترده فرهنگی و هدف قرار دادن باورهای اصیل اسلامی از جمله عفاف و حجاب از سوی دشمنان ایجاب می کند که از تمامی ظرفیت ها برای فرهنگ سازی در این حوزه و گسترش باورهای اعتقادی در میان جامعه به ویژه نسل جوان بهره گیری شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: بانوان ایران اسلامی امروز الگوی مناسبی برای معرفی در سطح جهان هستند و باید بیش از گذشته زمینه حضور و معرفی آنها در میادین جهانی فراهم شود.

تاکنون در تقویم رسمی کشور بزرگداشت عفاف و حجاب تنها به یک روز 21 تیرماه سالروز حمله به مسجد گوهرشاد مشهد ختم می شد اما امسال به سبب اهمیت این موضوع از 19 تا 25 تیر به عنوان 'هفته عفاف و حجاب' نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار