کد خبر: ۲۵۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 09 July 2016


رئیس هیئت جودو البرز از اعزام ۸ بانوی جودو کار البرزی به مسابقات کشوری جودو خبر داد و گفت: مسابقات انتخابی جودو در استان البرز برگزار می‌شود.

عباس سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج،با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی جودو در استان البرز اظهار داشت: در 25 تیرماه سال جاری این مسابقات در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بعد از این مسابقات، برندگان به مسابقات کشوری به تاریخ 31 تیرماه سال جاری به میزبانی سمنان اعزام می‌شوند، افزود: این مسابقات در رده سنی جوانان انجام شده است که مسابقات آن‌ها در سطح کشوری در 7 مرداد ماه سال جاری به میزبانی شهرستان بجنورد برگزار می‌شود.

سلگی با اشاره به اینکه برندگان مسابقات برای تیم ملی بانوان و آقایان اعزام می‌شوند، گفت: بعد از این مرحله مسابقات در سطح آسیایی به میزبانی کشور هند برگزار می‌شود.

رئیس هیئت جودو البرز با بیان اینکه پیش بینی می‌شود که بیش از 130 نفر در مسابقات انتخابی استان البرز ثبت نام کنند، اظهار داشت: بعد از این مرحله برندگان مسابقات در مرحله کشوری شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بانوان جودوکار البرزی در 26 تیرماه سال جاری مسابقات قهرمانی کشوری را شرکت می‌کنند، گفت: مرحله اول این مسابقات در سطح منطقه‌ای برگزار شد که 8 نفر از بانوان ورزشکار به مرحله کشوری راه پیدا کرده و این مسابقات با میزبانی استان سمنان برگزار می‌شود.

سلگی با بیان اینکه این مسابقات در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود، افزود: رده سنی نوجوانان زیر 18 سال و جوانان زیر 21 سال است.

وی با اشاره به اینکه علیرضا خجسته جودوکار البرزی از رده جوانان سهمیه شرکت در المپیک ریو را کسب کرده است، گفت: از سه سهم کسب شده در المپیک ریو، یک سهمیه برای البرز است که در حال حاضر این ورزشکار در اردو در اسپانیا به سر می‌برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار