امام جمعه موقت ملکشاهی گفت:میزان رشد جمعیت کشور در حال کاهش بوده و چنین رویه ای پیامدهای منفی را برای آینده کشور به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۲۵۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷ 08 July 2016
امام جمعه موقت ملکشاهی گفت:میزان رشد جمعیت کشور در حال کاهش بوده و چنین رویه ای پیامدهای منفی را برای آینده کشور به دنبال خواهد داشت.


به گزارش تابناک ایلام
؛حجت الاسلام و المسلمین نبی سبحانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ملکشاهی با اشاره به روز جهانی جمعیت تاکید کرد: مسئولین و خانواده ها باید بستر و امکان ازدواج آسان را در جامعه فراهم کنند.

وی گفت: میزان رشد جمعیت کشور در حال کاهش بوده و چنین رویه ای پیامدهای منفی را برای آینده کشور به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه موقت ملکشاهی یکی از علت های کاهش رشد جمعیت را بالا رفتن سن ازدواج دانست و گفت بایستی شرایطی فراهم شود تا جوانان در سن و سال مناسب اقدام به امر ازدواج نمایند.

سبحانی بر ضرورت ترویج فرهنگ ازدواج آسان از سوی خانواده ها و مسئولان تاکید کرد و افزود: ازدواج آسان از سنت های پسندیده در دین مبین اسلام است.

وی اظهارداشت: مراکز علمی، دینی، فرهنگی، تبلیغی و رسانه ها در توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و به هنگام نقش بسیار موثری دارند که باید در این زمینه تمامی تلاش خود را به کار گیرند.

حجت الاسلام سبحانی با اشاره به قتل عام مردم مظلوم و مسلمان کشور عراق در چند روز گذشته گفت : این اعمال جنایتکارانه و ضد انسانی تروریست ها و حامیان آنها محکوم به شکست است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار