بسته ورزشی تابناک تبریز
اخبار کوتاه از ورزش استان را هر روز از بسته خبری ورزشی تابناک تبریز بخوانید.
کد خبر: ۲۵۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵ 07 July 2016

دومین دیدار تدارکاتی گسترش

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز عصر امروز در  دومین بازی تدارکاتی رو در روی تیم ولونتاری رومانی قرار می گیرد.

گسترش در نخستین بازی خود موفق شد تیم فنرباغچه را سه بر صفر شکست دهد.

گسترش و سپاهان در تورنمنت ۴ جانبه شهدای مدافع حرم به میدان می‌روند

 باشگاه خونه به خونه مازندران طی روزهای ۲۴ و ۲۵ تیرماه از دو تیم لیگ برتری و تیم ملی دانشجویان کشورمان جهت حضور در تورنمنت ۴ جانبه  مدافعان حرم استان مازندران میزبانی خواهد کرد.

در این جام ۴ تیم خونه به خونه مازندران، سپاهان اصفهان، گسترش فولاد تبریز و تیم ملی دانشجویان ایران شرکت خواهند کرد.

سپاهان با لغو شدن اردوی اوکراین ترجیح داد به بابل برود تا در این جام شرکت کرده و از آمادگی دور نماند. همچنین گسترش فولاد تبریز برخلاف فصل گذشته عملکرد قابل قبولی در فصل نقل و انتقالات از خود نشان داد و اردویش را نیز در ترکیه سپری کرد تا جام بابل محک خوبی برای شاگردان کمالوند باشد. تیم ملی دانشجویان نیز از بازیکنی هماهنگ و تاثیرگذار برخوردار است.

در روز اول این رقابت ها که ۲۴ تیرماه برگزار می شود ساعت ۱۷ اولین دیدار و از ساعت ۱۹ نیز دومین دیدار جام برگزار خواهد شد و بازنده های این دو دیدار ۲۵ تیرماه در دیدار رده بندی و برندگان نیز در دومین دیدار روز دوم در فینال  مقابل همدیگر صف آرائی خواهند.

قرعه‌کشی این رقابت‌ها هفته آینده انجام می‌شود.

سومین محک ماشین‌سازی در گرجستان

رسول خطیبی و شاگردانش که برای برپایی اردویی 10 روزه از جمعه هفته گذشته راهی گرجستان شدند دروان بدنسازی و تمرینات پیش فصل را در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌دهند تا آماده لیگ شانزدهم شوند.


ماشین‌سازی که روز دوشنبه در دیداری تدارکاتی 3 بر 2 مقابل سیونی بلونیست تیم چهارم لیگ گرجستان به برتری رسید از ساعت 18 امروز پنج‌شنبه در سومین بازی دوستانه برابر روستاوی، تیم سوم لیگ یک این کشور قرار می‌گیرد.

تراکتور به تهران رسید

 اعضای تیم تراکتورسازی تا ساعتی دیگر برای برپایی اردویی 12 روزه راهی تهران خواهند شد.


تراکتورسازان در هتل اوین تهران اقامت می گزینند و طبق اعلام کادر سرپرستی تیم تراکتورسازی تمرینات این تیم در این مدت در مجموعه سبز ولنجک برگزار خواهد شد.


براین اساس اولین جلسه تمرینی تراکتورسازی فردا و از ساعت 18:30 در همین مکان برگزار خواهد شد.


قرار است شاگردان امیر قلعه نویی روز جمعه هفته جاری یک دیدار دوستانه برابر پیکان تهران برگزار کنند. تراکتورسازی در این مدت علاوه بر اینکه با استقلال خوزستان هم دیدار خواهد کرد در تورنمنت جام شهدا نیز حضور خواهد داشت.



پرویز هادی سومین آزادکار وزن 125 کیلوگرم جهان شد


    
در جدیدترین رده‌بندی اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، حسن رحیمی همانند ماه های گذشته در جایگاه دوم وزن 57 کیلوگرم جای گرفت و پرویز هادی نیز بواسطه قهرمانی در تورنمنت ارمنستان با یک پله صعود نسبت به ماه گذشته در جایگاه سوم برترین آزادکاران جهان در وزن 125 کیلوگرم قرار گرفت.

وزن 125 کیلوگرم: 1- گنو پتریاشویلی، قهرمان اروپا (گرجستان) 2- بلال ماخف، قهرمان جام زیلکوفسکی(روسیه) 3- پرویز هادی، قهرمان تورنمنت ارمنستان (ایران) ... 5- کمیل قاسمی، قهرمان مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا (ایران)


زمان قرعه کشی لیگ برتر مشخص شد

مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر به احتمال قوی سه شنبه هفته آینده یعنی 22 تیر برگزار می شود.

تصمیم بر آن است مراسم قرعه کشی بازی های لیگ برتر از شبکه سوم یا شبکه ورزش به صورت مستقیم پخش شود


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :