در دومین روز از دهه فجر در بخش سامن ملایر ۷ پروژه افتتاح و ۳ پروژه کلنگ زنی شد که خانه عالم روستای طجر نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲ 03 February 2015
 در دومین روز از دهه فجر در بخش سامن ملایر ۷ پروژه افتتاح و ۳ پروژه کلنگ زنی شد که خانه عالم روستای طجر نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، همزمان با ایام الله دهه فجر و در دومین روز از این دهه ۱۰ طرح و پروژه عمرانی در بخش سامن ملایر افتتاح و کلنگ زنی شد.

* افتتاح پروژه دیوارسازی دو طرف سیلبند سامن

بخشدار سامن در آیین افتتاح این پروژه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دیوار اطراف سیلبند سامن با اعتبار ۷۵ میلیون ریال به بهره برداری رسده است.

کتابی افزود: این پروژه بنا به درخواست مردم به دلیل مشکلات و خطراتی که  ایجاد کرده  و سبب سقوط افراد و وسایل نقلیه در آن می شد ، این دیوار به دور سیلبند شهر سامن  کشیده شد.

* پروژه برق رسانی به شهرک فرهنگیان  و قائم شهر سامن

رئیس اداره برق سامن در افتتاح این طرح اظهار کرد: در راستای خدمتگزاری به متقاضیان شهرک قائم ۲۲ پایه، ۷۰۰ متر کابل و  ۱۰۵ اشعاب با اعتبار۱۷۰ میلیون ریالی انجام گرفت.

جهانگیری با اشاره به اعتبار ۲۳۰ میلیون ریالی در شهرک فرهنگیان عنوان کرد:  در این شهرک ۳۰ پایه، ۹۱۱ مار کابل خود نگهدار و ۵۳ عدد کلمپ برق نصب و به بهره برداری رسیده است.

* افتتاح خانه عالم روستای طجر

داود عباسی در آئین افتتاح این طرح اظهار کرد: روستای طجر یکی از روستاهای فرهنگی سامن بوده و نیاز مبرم به یک روحانی ثابت در این روستا داشت.

وی افزود: خانه عالم روستای طجر در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر در سال ۱۳۹۰ کلنگ زنی شده است و با اعتبار ۵۵۰ میلیون ریال آماده و به بهره برداری رسید.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان ملایر افزود: از ۱۳۰ متر مربع مساحت زیربنایی اجرا شده در این طرح ۹۰ متر به عنوان منزل مسکونی  روحانی و ۴۰ متر به عنوان فضای آموزشی و تبلیغی استفاده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار