کد خبر: ۲۵۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 05 July 2016

 

مدیر سلامت و خدمات رسانی بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز از ارایه خدمات به چهار هزار و 731 نفر از محرومان و روستاییان در عرصه سلامت خبرداد.

 

دکتر جواد اینانلو روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این خدمات در سه ماهه اول سال جاری انجام شده، افزود: این خدمات شامل تهیه جهیزیه، پاکسازی محیط زیست، ویزیت رایگان، مشاوره ازدواج، غبارروبی مزار شهدا، کلاس های تقویتی و جبرانی، کارگاه های پیگیری از هفت رفتار مخاطره آمیز و کمک به نیازمندان است.

وی اظهار داشت: در اجرای این خدمات 451 نفر از خدمات دهندگان 139 خدمت را به جامعه هدف خود ارایه کردند که می توان به تهیه 28 جهیزیه، ویزیت رایگان یک هزار و 807 بیمار توسط 59 پزشک، برگزاری 17 دوره کلاس تقویتی و جبرانی برای 996 دانش آموز و برگزاری 44 کارگاه پیگیری از هفت رفتار مخاطره آمیز برای یک هزار و 620 اشاره کرد.

اینانلو با اشاره به اینکه همچنین هفت پایگاه مشاوره ازدواج به 280 نفر خدمات ارایه کرد، اضافه کرد: همچنین در این مدت 115 میلیون ریال کمک نقدی برای نیازمندان جمع آوری و در اختیار آنان قرار گرفت.

وی گفت: برگزاری دو اردوی زیست محیط توسط 114 نفر و پنج مراسم غبار روبی مزار شهدا توسط 75 نفر خدمات دهنده از دیگر خدمات اجرا شده در عرصه سلامت و خدمات رسانی بسیج سازندگی استان البرز بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار