رئیس اداره تعاون روستایی مهریز از عضویت 21 هزار روستایی در تشکل های کشاورزی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 05 July 2016
به گزارش "تابناک یزدمحمدرضا زارع هرفته  افزود: در مهریز 11 تشکل شامل پنج شرکت تعاونی روستایی، چهار شرکت تعاونی کشاورزی ، یک شرکت تعاونی تولید و یک تشکل نظام صنفی و انجمن خبرگان فعالیت دارند .
وی ادامه داد: این تشکل ها دارای 17 میلیارد ریال ذخیره قانونی و زیر نظر واحد نظارت اداره تعاون روستایی شهرستان مهریز در طول سال طبق اساسنامه مشغول به فعالیت هستند .
این مسئول اظهار داشت: به منظور ساماندهی و بهبود وضعیت تشکل های تحت نظارت مهریز جلسه کارگروه ساماندهی تشکل های روستایی و کشاورزی شهرستان بصورت مستمر و منظم تشکیل می شود .
زارع هرفته خاطر نشان کرد: آسیب شناسی ، بررسی علل و عوامل زیان دهی، تقویت و توانمند ساختن تشکل های فعال و تصمیم گیری در خصوص تشکل های غیر فعال و ارائه راهکارهای مناسب جهت ساماندهی و بهبود وضعیت تشکل ها جزو برنامه های همیشگی است .
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان مهریز گفت: فعالیت ها، عملکردها و مشکلات پیش روی شرکت تعاونی های زیر پوشش طبق مقررات بررسی و در صورت نیاز نسبت به حل و فصل مسائل اقدام می شود .
زارع هرفته گفت: هدف اصلی تشکل های زیر پوشش در سالجاری تحقق اقتصاد مقاومتی و عمل به منویات مقام معظم رهبری است که با جدیت پیگیری می شود .
شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری شهر یزد قرار دارد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار