استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: تأسیس شهرک‌ تحقیقاتی در استان قزوین موجب جذب سرمایه‌گذار خارجی می‌شود.
کد خبر: ۲۵۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 04 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی در دیدار از پارک علم و فناوری امام خمینی(ره) استان قزوین که پیش از ظهر امروز صورت گرفت، اظهار کرد:‌ یکی از عمده مشکلات در استان عدم کیفیت و بهره‌وری در محصولات است و در صورت استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توان بخشی از این مشکلات را کاهش داد.

وی افزود: از عواملی که تأثیرگذار در ایجاد رقابت منطقی  حوزه اداره واحدهای صنعتی بوده استفاده از روش‌های سنتی است که استفاده از این روش موجب عقب ماندن از بازارهای جهانی می‌شود.

استاندار قزوین بیان کرد: تعامل و ارتباط مناسب با شرکت‌های دانش‌بنیان زمینه‌ساز تحول در بخش‌های مختلف است.

همتی عنوان کرد: استان قزوین زمینه مناسبی را در حوزه ایجاد شهرک فناوری و تحقیقاتی به خود اختصاص می‌دهد و پارک علم و فناوری در این راستا نقشی بی‌بدیلی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در جذب سرمایه‌گذار خارجی عوامل مختلفی همچون ایجاد شهرک تحقیقاتی نقش دارد.

این مسؤول به نقش و اهمیت شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه پایدار اشاره کرد و یادآور شد: افزایش بهره‌وری، توسعه پایدار در بخش‌های کشاورزی و صنعتی از مهم‌ترین رویکردها و تأثیرات این شرکت‌ها محسوب می‌شود.

پارک علم و فناوری امام خمینی(ره) استان قزوین ظرفیت‌های قابل توجهی را به خود اختصاص می‌دهد که وجود چنین ظرفیت‌هایی موجب شد تا استاندار قزوین از بخش‌های مختلف این پارک بازدید کند.

بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله سامانه کنترل دقیق تردد انسان و خودرو، کیوسک‌های اطلاع‌رسانی، زنجان‌برنز و تولید سامانه‌های کنترلی از سایر برنامه‌های استاندار قزوین در بازدید از پارک علم و فناوری امام خمینی(ره) استان قزوین بود.

گفتنی است، این دیدار با هدف شناسایی هرچه بیشتر ظرفیت‌های استان قزوین و به ویژه پارک علم و فناوری امام خمینی این استان صورت گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار