کد خبر: ۲۵۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 04 July 2016


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از تشکل‌های دانشجویی این استان خواست تا تحقق رهنمودهای مقام عظمای ولایت را در اولویت فعالیت‌ها خود قرار دهند.

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی روز گذشته دیداری مفصل با دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی داشتند و مطالب بسیار مهمی را در این دیدار مطرح فرمودند.

وی تصریح کرد: در این دیدار معظم‌له با تاکید بسیار بر خودسازی، تقویت ایمان و پرهیزکاری جوانان و به ویژه دانشجویان تاکید فرمودند که باید سرلوحه کاری قشر دانشجو و اولویت برنامه‌ تشکل‌های دانشجویی باشد.

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: از سوی دیگر رهبری معظم انقلاب اسلامی بر موضوع مطالبه‌گری دانشجویان تاکید فرمودند که این امر بارها از سوی ایشان مورد توجه جدی قرار گرفته است.

اکبریان گفت: دانشجوی مطالبه‌گر و انتقاد کننده که بر اساس انصاف، واقع‌بینی و عدالت نقد کرده و هدف از نقد او پیشرفت کشور و تحقق اهداف و اصول و آرما‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد، به طور قطع از سوی همه مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی باید اولویت فعالیت‌های خود را به ویژه فعالیت‌های فرهنگی بر تحقق منویات مقام عظمای ولایت قرار داده و تلاش کنند که دغدغه‌های ایشان برطرف شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی دیگر از مسائلی که از سوی رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی مطرح شد، مربوط به ارائه راه‌حل برای رفع مشکلات کشور از سوی دانشجویان و دانشگاهیان بود.

اکبریان گفت: دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف باید از توانمندی، ظرفیت و دانش دانشگاهیان برای برطرف کردن نواقص کارها استفاده کنند.

وی با اشاره به فعالیت اکثر دانشگاه‌های معتبر کشور در استان البرز اظهار داشت: البرز در حال تبدیل شده به قطب دانشگاهی کشور است و اگر نتوانیم از این ظرفیت بسیار بزرگ برای توسعه استان و رفع مشکلات استفاده کنیم، بیش از همه خود دستگاه‌ها آسیب می‌بینند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار