مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: پنج پایانه موقت در روز عید فطر برای ارائه سرویس به نمازگزاران در نظر گرفته شده که علاوه بر ناوگان موجود، 170دستگاه اتوبوس دیگر نیز به ارائه سرویس به زائران و مجاوران می‌پردازند.
کد خبر: ۲۵۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ 04 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در خصوص سرویس‌دهی به نمازگزاران در روز عید سعید فطر گفت: 170 دستگاه اتوبوس علاوه بر اتوبوس‌های موجود در خطوط برای سرویس‌دهی به نمازگزاران در صبح عید فطر آماده‌باش هستند.

علی‌اصغر نیشابوری با اشاره به ایجاد پنج پایانه موقت در روز عید فطر گفت: این پایانه‌ها برای ارائه سرویس به نمازگزاران در نظر گرفته شده که علاوه بر ناوگان موجود، با بهره‌گیری از 170 دستگاه اتوبوس کمکی به ارائه سرویس به زائران و مجاوران پس از اتمام مراسم پرشکوه نماز عید می‌پردازند.

وی اظهار کرد: روگذر بست شیرازی با 70 دستگاه اتوبوس، میدان بیت‌المقدس مسیر بی‌.آر.تی با 30 دستگاه اتوبوس، حدفاصل باب‌الجواد تا چهارراه خسروی با 20 دستگاه اتوبوس، خیابان نواب به سمت میدان عدالت با 15 دستگاه و خروجی روگذر طبرسی با 35 دستگاه اتوبوس محل دپوی پنج پایانه موقتی هستند که در روز عید فطر به مردم ارائه خدمت می‌نمایند.

به گفته وی پنج واحد امداد در محدوده این پایانه‌های موقت آماده ارائه خدمت هستند.

منبع: پايگاه اطلاع رساني شهرداري مشهد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار