رکاب‌زنان جوان پیوند سبز برای چهارمین سال متوالی با حضور در جمع معلولان و سالمندان، روزی خوش را در جمع این عزیزان گذراندند.
کد خبر: ۲۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳ 20 April 2015
به گزارش  فارس امروز جمعی از جوانان پرشور و ورزشکار شهرمان در گروهی موسوم به پیوند سبز از مرکز شهر تا محل آسایشگاه را رکاب زدند تا با حضور در جمع معلولان و سالمندان یک روز سبز را در میان آنان بگذرانند.
حضور در بخش‌های مختلف بستری و عیادت از سالمندان و معلولان از ویژه‌برنامه‌های بود که این جوانان ورزشکار به آن پرداختند.

در این دوره از گردهمایی ورزشکاران پیوند سبز، جمعی از هنرمندان انجمن فرهنگی _ ادبی بمان نیز به این جمع پیوستند تا با اجرای برنامه‌های شاد و موسیقی، ساعاتی دل‌انگیز را برای اهالی آسایشگاه خیریه کهریزک به ارمغان آوردند.

بر پایه این گزارش، انجمن فرهنگی _ ادبی بمان تشکلی خیریه و مردم نهاد است که بازنشستگان و فرهیختگان مختلفی در آن عضو بوده، امور گوناگون عام‌المنفعه را در برنامه‌های خود دارند.

فاطمه اکبری، مسئول هماهنگی گروه پیوند سبز، اظهار داشت: امروز برای همه ما روز باشکوهی بود، همه ورزشکاران با انرژی رکاب زدند تا به مقصد برسند. آنچه بیش از همه چیز به ما قوت قلب می‌دهد، لبخند زیبا و معنا داری است که این عزیزان با دیدن گروه ما به لب‌هایشان می‌نشیند و ما این رضایت‌مندی را حاضر نیستیم با هیچ هدیه دیگری عوض کنیم.

وی خطاب به کسانی که تاکنون کهریزک را از نزدیک ندیده‌اند، تصریح کرد: برخی گمان می‌کنند اگر به کهریزک بیایند و سالمندان و معلولینی که اینجا هستند را ببینند، غمگین می‌شوند یا در روحیه‌شان تأثیر منفی می‌گذارد، در حالی که خدا را شاهد می‌گیریم هر وقت و به هر مناسبتی که ما به کهریزک می‌آئیم با یک دنیا انرژی و روحیه مثبت اینجا را ترک می‌کنیم و مشتاقیم که بار دیگر فرصتی بیابیم تا بازهم در جمع آنان حاضر شویم.

حضور در آسایشگاه کهریزک وظیفه اخلاقی هر انسان خداشناس است

ذهتابی، مسئول کانون فرهنگی ـ ادبی بمان در ادامه این بازدید، بیان داشت: کارت دعوتی که از جانب خدا برای ما صادر شده بود را پاسخ دادیم، از او سپاسگزاریم که ما را به این میهمانی دعوت کرد و ما را سرافراز از این میهمان نوازی خود گرداند.

وی حضور در چنین اماکنی را وظیفه اخلاقی هر انسان خداشناسی دانست و خاطرنشان کرد: افرادی که عضو کانون بمان هستند جملگی از اشخاص تحصیل کرده یا هنرمند این مملکت هستند و به خوبی واقف هستند که باید با انواع اقدامات خداپسندانه رسالت انسانی خود را در این دنیای کوتاه پیش رو به انجام برسانند و خدا را با این امور خشنود و خرسند سازند. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار