رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت جام از بر پایی سفره افطاری به رنگ همدلی و وحدت با حضور مسئولین و مردم شیعه و اهل سنت تربت جام در مصلی الغدیر این شهرستان خبر داد .
کد خبر: ۲۵۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 02 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، علی اکرامی با اعلام اين خبر، گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای کنار گذاشتن اختلافات و تقویت وحدت امت اسلامی است.

وی ادامه داد : ماه رمضان ماهی است که در آن فضائل فراوانی نهفته است و فلسفه روزه بندگی و نزدیکی به خدا است که این نکته مهم یکی از اساسی ترین مشترکات امت اسلامی است که می‌تواند همه مسلمانان را گردهم بیاورد و به این بهانه دلها را به مهربان و رئوف کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت جام تصریح کرد : سفره افطاری مشترک و وحدت بخش مسئولین ومردم شیعه وسنی نیز از دیگر برنامه هایی است که قبل از اذان با مشارکت و همدلی و همکاری در مصلی الغدیر تربت جام پهن می‌شود و حضور همه اقشار مردم اعم شیعه واهل سنت در ماه مهمانی و بندگی خدا در این سفره وحدت آفرین ماه رمضان پیامی مهم و ارزنده به همه مسلمانان می‌دهد.

علی اکرامی تأکید کرد: نگاه ایران اسلامی به مسئله‌ی فلسطین از آغاز تحقق انقلاب به فرموده امام خامنه ای (مدظله العالی) یک مسئله‌ی تاکتیکی و استراتژی سیاسی نیست بلکه مسئله‌ اعتقادی است، مسئله‌ی دل است، مسئله‌ی ایمان است، بنابراین این نگاه انسانی و قرآنی موجب شد برخی از کشورها که به صورت فطری با ظالم مخالف بودند به حامیان مردم فلسطین پیوستند.

وی افزود : روز قدس هر سال باشکوه و طراوت بیشتری نسبت به گذشته برگزار می‌شود بنابراین برقراری تعامل، هماهنگی‌ و هم‌افزایی هر چه بیشتر سازمان‌ها، نهادها در به‌ کارگیری ظرفیت و توان امت اسلامی باعث افزایش دامنه اعتراضات نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت جام خاطرنشان کرد: حضور گسترده و پر شور ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس را نماد عزم و اراده جهان اسلام و آزادیخواهان عالم برای آزادی قدس شریف و برائت جامعه جهانی از جنایات جنگی و کودک کشی رژیم صهیونیستی در غزه و سرزمین‌های اشغالی فلسطین می داند، انشاءالله حضور قوی ملت مسلمان در سراسر جهان مشت محکمی بر مطامع صهیونیسم و حامیانش خواهدبود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار