به مناسبت روز جهانی بهداشت و هفته سلامت نمایشگاهی با عنوان دهکده سلامت با محوریت شعار "دولت و ملت، همدلی و همزبانی "در بوستان بزرگ قیطریه راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۲۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 20 April 2015
به گزارش فارس، نرگس هادی زاده مقدم مدیر اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱ با اعلام خبر فوق اظهار داشت : این نمایشگاه با هدف ارتقاء عادلانه سلامت با  30 غرفه به مدت یک هفته از اول تا هفتم اردیبهشت ماه از ساعت 15 الی 19:30 در بوستان قیطریه دایر است.

هادی زاده تصریح کرد: این برنامه به همت اداره سلامت و با مشارکت مرکز بهداشت شمیرانات، دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه تهران، هلال احمر،انجمن ام اس، تشکل های مردمی و انجمن های خیریه و سایر ادارات شهرداری منطقه شامل ادارات  HSE، بانوان، آموزش های شهروندی، مدیریت بحران، ترافیک، ورزش و فرهنگی برگزار می شود.

وی افزود: در این غرفه ها خدماتی از قبیل مشاوره تغذیه و اندازه گیری میزان BMI، مشاوره پزشکی ، دندان پزشکی و زنان، بینایی سنجی، مشاوره روانشناسی،  تست قند و فشار خون،آموزش و اطلاع رسانی ، توزیع بروشور، سرگرمی و ورزش به شهروندان منطقه و دیگر مراجعین به صورت رایگان ارائه می شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار