کد خبر: ۲۵۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 29 June 2016


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکا و صهیونیست‌ها سال‌هاست که می‌خواهند روز قدس را از ذهن مسلمانان پاک کنند اما این حرکت بزرگ اجتماعی فراموش شدنی نیست.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید عباس مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در حال حاضر بزرگ‌ترین آفت جهان رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی است که به مانند غده‌ای سرطانی مخل نظم و امنیت و آسایش جهان به ویژه منطقه خاورمیانه شده است.

وی افزود: متأسفانه کشورهای زورگوی غربی و در رأس آنها آمریکای جنایتکار و برخی از حکام خودفروخته و سرسپرده در ممالک اسلامی با این رژیم غاصب هم‌دست شده و علیه امت اسلام توطئه می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: امام خمینی(ره) سال‌ها قبل این غده سرطانی را به درستی شناختند و به جهانیان معرفی کردند و با نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، جهان اسلام و همه آزادی‌خواهان را دعوت به وحدت و اتحاد در برابر این رژیم غاصب و کودک‌کش کردند.

مسعودی گفت: غربی‌ها و حکام دست‌نشانده آنها در منطقه نیز این واقعیت را به خوبی دریافته و سال‌هاست می‌خواهند روز جهانی قدس را از ذهن و فکر و برنامه‌های امت اسلام پاک کنند.

وی بیان داشت: البته آنها غافل و ناآگاه هستند و نمی‌دانند که روز جهانی قدس فراموش‌شدنی نیست و امروز به پایگاهی برای اعلام انزجار و نفرت جهانی علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی و تمام حامیان ظالم و خودفروخته این رژیم تبدیل شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: به طور قطع جهانیان و افکار عمومی جهان که از جنایات گسترده صهیونیست‌ها به اوج انزجار و نفرت رسیده‌اند، از این فرصت برای بیان نظر و دیدگاه خود استفاده کرده و حامیان رژیم اشغالگر قدس باید منتظر پاسخ کوبنده جهانیان و به ویژه امت اسلام باشند.

مسعودی در پایان تأکید کرد: به طور قطع روز جمعه صدای اعتراض ملت‌ها در جهان طنین‌انداز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار