حتی شنیده شده که این تیم و در راس آنها موسوی مشاور عالی استاندار البرز و مسئول مستقیم عزل و نصب‌ها در این استان با فردی به نام (ح) که هم اکنون معاون سیاسی یکی از استان‌های جنوبی کشور است به توافق رسیده‌اند.
کد خبر: ۲۵۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 26 June 2016
به گزارش تابناک – البرز: پس از آنکه سید حمید طهایی از سوی دولت تدبیر و امید برای اداره امور استان البرز منصوب شد، تمام همراهان و مدیران ارشد خود را از دیگر استان‌ها انتخاب کرد.

تمام فرمانداران منصوب طهایی و تمام معاونان فرمانداری‌ها و معاونان استانداری البرز به غیر از حجت‌الله ملاصالحی غیر بومی بوده و از خارج استان البرز آمده‌اند.
حتی کار به جایی رسیده که برای بخشداری‌ها نیز افرادی خارج از استان انتخاب شده‌اند.
به همین دلیل انتقادهای زیادی به نماینده عالی دولت در البرز مطرح شده،‌ اما وی با جواب‌هایی چون "در کرج بومی بودن معنی ندارد" و یا اینکه "البرز بخشی از تهران است!" پاسخ منتقدان را می‌داد، تا اینکه امروز خود تحت فشار از سوی همان افرادی است که مدیریت غیر بومی البرز را تشکیل داده‌اند.
شهریار آقایی فرماندار سابق نظرآباد، مهدی مهرور فرماندار سابق فردیس، ابراهیم کردلو معاون سابق فرمانداری فردیس، بخشداران شهرستان‌های فردیس، نظرآباد و حتی ساوجبلاغ، تمام معاونان و مدیران بخش‌های مختلف فرمانداری کرج از جمله مدیران بومی هستند که با آمدن طهایی از سمت خود برکنار شدند.
نکته جالب اینکه مدیران فوق در زمان دولت تدبیر و امید به این سمت‌ها منصوب شده بودند و نمی‌توان عزل آنها را به بهانه عدم همراهی با سیاست‌های حسن روحانی توجیه کرد.
در این میان تنها حجت‌الله صالحی معاون سیاسی و انتظامی استانداری البرز است که در کار خود باقی مانده و لابی‌ مدیران غیربومی استان تاکنون موفق به حذف وی نشده‌اند.
شنیده‌های خبرنگار تابناک حاکی از آن است که آنها فشار بسیار زیادی به سید حمید طهایی برای عزل معاون خود وارد کرده و می‌خواهند به جای وی فردی را بار دیگر از خارج استان انتخاب کنند.
حتی شنیده شده که این تیم و در راس آنها موسوی مشاور عالی استاندار البرز و مسئول مستقیم عزل و نصب‌ها در این استان با فردی به نام (ح) که هم اکنون معاون سیاسی یکی از استان‌های جنوبی کشور است به توافق رسیده‌اند.
حال باید دید طهایی این‌بار در برابر فشار مدیران غیربومی چه واکنشی نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
تابناک جان یه جوری برخورد می کنی انگار از همه جا بی خبری مشاوران هردو یعنی خود استاندار مثل اینکه بفرمائید آقای مشائی خطش با دکتر احمدی نژاد متفاوت بود ...نه خیر این دوستان همه کی هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
سلام آقای معاون سیاسی اشتباهات بسیار در دوران تصدی این مسئولیت داشته البته نمایندگان کرج باید فکری کنند وکمک کنند برای انتساب بومی های استان ولی ..............
بیداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
برادر ناشناس.همه و خود شما هم اشتباهات بسیاری داریم.اما مسئله مهمتر اینست که معاون سیاسی بومی با دلسوزی برای استان تلاش می کرد و سعی در حفظ مدیران بومی و جوانان در پست های مختلف استان داشت و همانطور که نمایندگان محترم گفتند ارتباط و هماهنگی خوبی بین دستگاهها بالاخص دستگاهها ی امنیتی ایجاد کرده بود.انتخابات هم در کمال بی طرفی و کاملا سالم برگزار شد.
فانوس صحرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
دوست ناشناس برای پاسخ به حضرت عالی و وخامت وضعیت بومیان البرزی فعلا به همین یک بیت بسنده می شود ...

تا درون آمد غمش، از سينه بيرون شد نفس
نازم اين مهمان كه بيرون كرد صاحب خانه را
فروغي بسطامي
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار