فرماندار مهران :
مراد ناصری در مصاحبه با خبرنگار تابناک گفت : طی تمهیدات اندیشیده شده ظرفیت پارکینگ های شهر مهران و البته خارج از شهر برای اربعین امسال به نسبت سال گذشته سه برابر افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۲۵۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱ 25 June 2016

مراد ناصری در مصاحبه با خبرنگار تابناک گفت : طی تمهیدات اندیشیده شده ظرفیت پارکینگ های شهر مهران و البته خارج از شهر برای اربعین امسال به نسبت سال گذشته سه برابر افزایش خواهد یافت.

ناصری ادامه داد : در سه نقطه ی جدید احداث پارکینگ در دستور کار قرار گرفته و این مهم تا اربعین امسال عملی خواهد شد .

فرماندار مهران جاده ی دسترسی و پارکینگ را دو اولویت و نیاز اساسی مهران برای اربعین امسال دانست و افزود : چهار خطه کردن جاده ارتباطی ایلام به مهران و تامین پارکینگ مورد نیاز برای خودروهای زوار از اولویت های اساسی ما است.

وی از تلاش های صورت گرفته توسط استاندار ایلام برای تامین اعتبار تکمیل جاده ها تشکر کرد و افزود : شخصا شاهد پیگیری های مکرر مهندس مروارید برای تامین اعتبار لازم چهار خطه کردن ایلام به مهران بودم.در نتیجه همین تلاشها امسال 20 کیلومتر به مسیر چهار خطه ی ایلام به مهران اضافه خواهد شد.

ناصری ادامه داد: برنامه داریم تا ورود ماشین ها به درون شهر مهران را ساماندهی کرده تا درآمدی اگر حاصل می شود صرف امور خدماتی و زیربنایی شهر شود.

مدیر ارشد دولت در شهرستان مهران متذکر شد : در نتیجه تلاشهای صورت گرفته به نسبت سال قبل تغییرات زیادی حاصل شده و کیفیت خدمات بالاتر رفته است.در بحث مشکلات پایانه بین المللی، کمربندی شهر مهران،روشنایی بلوار بین مهران تا مرز،تامین آب شرب مورد نیاز زوار و .... خدمات و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

ناصری ساماندهی زوار افغانی را ضروری دانست . افزود : یکی از مشکلات هر سال ما در ایام اربعین بحث تردد زوار محترم افغانی می باشد.متاسفانه این عزیزان اکثر مدارک شناسایی معتبر نداشته و بسیاری از زمان و انرژی نیروهای امنیتی را هدر می دهند.وی ادامه داد : امسال تلاش بر این است که زوار افغانی از مرزهای استان کرمانشاه به عراق تردد نمایند.

هر ساله بالغ بر یک میلیون نفر در کنگره ی عظیم اربعین از مرز مهران تردد کرده و خدمت رسانی به این عزیزان عزمی جدی و همتی بلند را می طلبد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار