آیت الله محمدرضا ناصری گفت : اتفاقات بوجود آمده در بحرین و جسارت به علمای شیعه، توطئه و بهانه جویی عربستان و وهابیت علیه مسلمانان و شیعیان است.
کد خبر: ۲۵۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 24 June 2016
به گزارش «تابناک یزد»،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود: عربستان که در همه جا شکست خورده قصد دارد با تحریک دیگران و پول دادن به سازمان ملل در بحرین توطئه کند.
وی افزود : وهابیت می خواهد با عناد و دشمنی علیه مسلمانان ،شیعیان و اهل بیت(ع)، شیعه ها را تحریک کرده و از آن سوء استفاده کند بنابر این باید کاملا هوشیار بود و در شبهای قدر برای نابودی و ریشه کنی این توطئه گران دعا کرد.
امام جمعه یزد با اشاره حوادث ششم و هفتم تیر هم  افزود : در حادثه اول منافقان کوردل به مقام معظم رهبری سوء قصد کردند ولی خداوند خواست تا این سکاندار انقلاب حفظ شود که باید این نعمت را شکر کرد.
ناصری افزود: در هفتم تیر هم شهید بهشتی و 72تن از همراهانش قربانی نفاق، کج فهمی و نفهمی منافقان شدند، افرادی که عقایدشان همچون داعشی های امروز است.
وی با اشاره به اهمیت شبهای قدر گفت : در این شبها برای امنیت مسلمانان ،شیعیان و نابودی دشمنان دعا کنید که دعا سلاح مومن است.
وی تاکید کرد: در کنار آن تقوا ، توبه ،استغفار و دعا را فراموش نکنید چون استغفار یکی از مواردی است که در قران به عنوان عامل ایجاد امنیت در امت ها یاد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار