رییس اداره ثبت احوال کاشمر گفت: آمار ازدواج در این شهرستان در 2 ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش هشت درصدی و در مقابل آمار طلاق افزایش 26 درصدی داشته است.
کد خبر: ۲۴۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 21 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، رضا برکند در نشست شورای وقایع حیاتی کاشمر از ثبت 336 مورد واقعه ازدواج و 77 فقره واقعه طلاق در این شهرستان در مدت مزبور خبر داد.

وی گفت: نسبت ازدواج به طلاق در این مدت به نسبت مدت مشابه پارسال از کاهش 20 درصدی برخوردار است، گفت: تنها در اردیبهشت امسال 170 مورد واقعه ازدواج و 43 مورد طلاق به ثبت رسیده است.
به گفته رييس اداره ثبت احوال كاشمر، در اردیبهشت ماه در این شهرستان به ازای هر چهار مورد ازدواج یک واقعه طلاق اتفاق افتاده است.
بركند افزود: تا کنون طول مدت زندگی مشترک در طلاق‌های ثبت شده 7.5 سال بود که کمترین آن در چند روز قبل به مدت سه ماه به ثبت رسید.
وی با بیان این که در بازه مورد اشاره، 653 واقعه ولادت و 137 واقعه وفات نیز ثبت شده است، گفت: آمار وفات در مدت مزبور با کاهش 8.6 درصدی و ولادت با افزایش 9 دهم درصدی روبه برو بوده است.
رئيس اداره ثبت احوال كاشمر اظهار كرد: سال گذشته در این شهرستان چهار هزار و 59 مورد واقع ولادت و 852فقره واقعه مرگ ثبت شده بود.
بركند با بیان اینکه از وقایع ثبت شده ولادت پارسال دو هزار 547 مورد شهری و هزار و 512 مورد روستایی بوده، گفت: از مجموع این ولادت ها دو هزار و 79 مورد پسر و هزار و 980 مورد نیز دختر بوده اند.
رئیس اداره ثبت احوال کاشمر گفت: ابوالفضل، محمدطاها و مهدی در بین پسران و فاطمه، زهرا و زینب در میان دختران بیشترین فراوانی نامگذاری نوزادان را در این شهرستان داشته اند.
شهرستان 195 هزار نفری کاشمر در فاصله 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.

منبع: ايرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار