کد خبر: ۲۴۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 20 June 2016


معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از دعوت چهار بانوی کاراته‌کا این استان به تیم ملی بانوان خبر داد.

نادر وادی خیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز طی دو سال اخیر رشد بسیار خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی داشته است.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز افزود: با این وجود و به واسطه استعدادهای بسیار خوبی که در استان داریم، شاهد هستیم که ورزشکاران، مربیان و داوران ورزشی ما در رده‌های مختلف موفقیت‌های خوبی را کسب کرده‌اند که افتخاری برای استان البرز به شمار می‌آید.

وادی خیل گفت: در حال حاضر بیش از 120 ورزشکار البرزی در رده‌های مختلف عضو تیم‌های ملی کشورمان بوده و برای سربلندی ایران اسلامی و برافراشتن پرچم پرافتخار کشورمان تلاش می‌کنند.

وی بیان داشت: در برخی از رشته‌های ورزشی به ویژه ورزش‌های رزمی استان البرز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و شاهد هستیم که در رشته‌هایی مانند تکواندو و کشتی، جوانان با استعدادی را در المپیک ریو خواهد داشت.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز افزود: بخش مهمی از این موفقیت‌ها، حاصل تلاش بانوان ورزشکار البرزی است، به صورتی که امسال و برای نخستین‌ّبار کیمیا علیزاده در رشته تکواندو به عنوان نخستین بانوی ورزشکار البرزی به المپیک ریو راه یافته است.

وادی خیل ادامه داد: در آخرین دستاورد نیز چهار بانوی ورزشکار البرزی با نظر مثبت کادر فنی و کمیته فنی فدراسیون کاراته به اردوی تیم ملی کاراته بانوان کشورمان دعوت شده‌اند.

به گفته وی فاطمه چیذری در کاتا انفرادی و زهراسادات قطب‌زاده، مهسا باقری و زینب شنوایی در کاتا تیمی، چهار بانوی ورزشکار البرزی هستند که به اردوی تیم ملی کاراته بانوان کشورمان دعوت شده‌اند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز اظهار داشت: این اردو در روزهای دوم تا چهارم تیر ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم که بانوان البرزی در اردوی فوق با آمادگی و روحیه خوبی حضور یافته و بتوانند نظر قطعی کادر فنی برای پوشیدن لباس پر افتخار تیم ملی را جلب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار