کد خبر: ۲۴۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ 20 June 2016


در حالی که اهالی کشتی به انتظار برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیئت کشتی البرز هستند گویا تصمیم مسئولان فدراسیون کشتی برگزاری این مجمع بعد از المپیک است.

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان دوره ۴ ساله ریاست مسیب دهبالایی بر کشتی البرز و عدم تمایل وی برای ادامه کار اداره کل ورزش و جوانان استان اقدام به معرفی سرپرست برای این هیئت ورزشی کرد.

اعلام فراخوان و ثبت نام از افراد علاقمند به ریاست این هیئت ورزشی نیزدر دو نوبت به انجام رسید و در نهایت چهار نفر خود را کاندیدای ریاست کشتی استان کردند.

با این حال علیرغم انتظار اهالی کشتی مجمع انتخاباتی این ورزش برای معرفی متولی آن با گذشت حدود پنج ماه برگزار نشده است و این موضوع فضای ناپایداری را برای این ورزش ایجاد کرده است.

این بلاتکلیفی در حالی رقم خورده است که آخرین خبرها از موکول شدن برگزاری مجمع انتخابات کشتی به بعد از مسابقات المپیک حکایت دارد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در این ارتباط به خبرنگار مهر، گفت: در مکاتبه با فدراسیون کشتی به ما اعلام شد انتخابات پس از پایان رقابت های المپیک برگزار شود.

نادر وادی خیل افزود: در مکاتبه با دبیر فدراسیون خواستار تعیین تکلیف این موضوع از فدراسیون شدیم که در نهایت به ما اعلام شد امکان برگزاری مجمع فراهم نیست و با توجه مشغله فدراسیون برگزاری آن در تابستان خواهد بود.

وی در پایان افزود: ما شرایط خاص و ویژه کشتی را می دانیم و تمام تلاش خود را کرده ایم تا مدیریت این ورزش پرمخاطب به ثبات لازم برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار