حجت‌الاسلام ماندگاری:
رئیس موسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مقوله‌هایی که باید در انجام امور خیر بدان توجه داشت خلوص نیت است گفت: اگر در کار خیری که انجام می‌شود خلوص نیت نباشد آن کار ارزش چندانی نخواهد داشت.
کد خبر: ۲۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 19 April 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه قم، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری در پانزدهمین گردهمایی مسئولین شعب سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها که در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت قم برگزار شد، با بیان اینکه در مکتب اسلام خدمت به محرومان جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است عنوان کرد: خدمت بالاترین هویت در مکتب شیعه و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مقوله‌هایی که باید در انجام امور خیر بدان توجه داشت خلوص نیت است گفت: اگر در کار خیری که انجام می‌شود خلوص نیت نباشد آن کار ارزش چندانی نخواهد داشت.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه در انجام امور خیر و خدمت به محرومان نیاز است تا بعد معنویت نیز مدنظر قرار گیرد، گفت: خدمتی که انجام می‌شود باید مبتنی بر فرهنگی دینی و الگو گرفته از مکتب اهل بیت و دین باشد.

وی تصریح کرد: خدمت به محرومان یک توفیق الهی است و کسانی که این توفیق نصیبشان شده است باید شکرگزار خداوند باشند چرا که این توفیق شامل همه شاید نباشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار