کد خبر: ۲۴۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 14 June 2016


شهردار کرج گفت: بازدیدی توسط دادستان کرج برای اسکان متکدیان خیابانی در منطقه حلقه‌دره انجام شده که مالکیت آن با فرودگاه پیام و اداره پست است.

علی ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: در بحث جمع‌آوری متکدیان، شهرداری کرج طبق قانون وظیفه دارد متکدیان را از سطح شهر جمع‌آوری کند ولی کارهای بعد از جمع‌آوری آنها مربوط به سازمان‌های دیگر می‌شود که ما هیچ دخالتی در آن نمی‌توانیم داشته باشیم.

وی افزود: اگر این متکدیان جزو اتباع بیگانه باشند وظیفه جمع‌آوری آن‌ها برعهده نیروی انتظامی است و اگر از اتباع داخلی باشند این وظیفه برعهده سازمان بهزیستی است که باید طبق قانون این وظیفه محوله انجام شود.

شهردار کرج با توجه به تلاش شهرداری برای جمع‌آوری متکدیان خیابانی عنوان کرد: بازدیدی توسط دادستان کرج برای اسکان این متکدیان در منطقه حلقه دره انجام شده که مالکیت آن با فرودگاه پیام و اداره پست است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی شهرداری کرج برای پرکردن اوقات فراغت شهروندان گفت: اقدامات بسیار خوبی در جهت رفاه حال شهروندان انجام شده که یک نمونه از آن‌ها مجهز کردن پارک‌ها به وسایل ورزشی است که تقریبا تمام اعضای یک خانواده می‌توانند از آن استفاده کنند.

ترکاشوند یادآور شد: با قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان تمام استخرها در بحث آموزش موظف هستند فقط به کودکان آموزش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار