کد خبر: ۲۴۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 12 June 2016


مدیر کل آموزش و پرورش البرز از کسب 6 رتبه برتر پژوهش کشوری توسط معلمان این استان در فراخوان ملی -علمی تربیت خبر داد.

خسرو ساکی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این فراخوان بر حسب ساحت های ششگانه وزارت آموزش و پرورش با محورهای اعتقادی ، عبادی ، اخلاقی ، اجتماعی ، سیاسی ، زیستی ، بدنی ، زیبا شناختی ، هنری ، اقتصادی و حرفه ای ، علمی و فناورانه در آذز ماه سال گذشته در کشور صورت گرفت.

وی اظهار کرد: تربیت و امور تربیتی، تربیت از منظر دینی ، تربیت و فناوری نوین ، روشن شناسی تربیت،تربیت و فرهنگ سازی ، تربیت و سازمان های دولتی و سازمان های مردم نهاد و همچنین تعین الزامات بر اساس مبانی نظری در زیر نظام های شش گانه سند تحول بنیادین را از دیگر محورهای این فراخوان ملی عنوان کرد.

وی گفت: در این فراخوان 4 هزار اثر پژوهشی از سوی فرهنگیان ، دانجشجویان ، محققان و حوزویان به دبیر خانه فراخوان ملی - علمی تربیت در استان قم شرکت کرده بودند.

ساکی تعداد شرکت کنندگان معلمان البرزی در این فراخوان ملی را 182 نفر ذکر کرد و خاطرنشان شد: بر اساس ارزیابی داوران 6 اثر برتر شناخته شد.

وی بیان کرد: در این فراخوان 150 اثر به عنوان برتر شناخته شد.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز در ادامه به اسامی معلمان البرزی برگزیده در این فراخوان ملی پرداخت و یادآور شد: سیما غلامی از ناحیه یک کرج، فاطمه احدی آهو دشتی، فاطمه خسرویان، فاطمه صبوری از پردیس امیرکبیر، زهرا غلامی از ناحیه 2 ، رقیه صفری از ناحیه 4 توانستند در این فراخوان رتبه برتر را به خود اختصاص دهند.

ساکی گفت: در همایشی دو روزه از 150 نفر برگزیده در فراخوان ملی - علمی تربیت در مجتمع یاوران مهدی (عج) در قم تجلیل شد.

البرز 430 هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار