مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران گفت:چهره شهر تهران از آسیب های اجتماعی بویژه در حوزه معتادین متجاهر و کارتن خواب ها پاک سازی می شود.
کد خبر: ۲۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 18 April 2015
سیاوش شهریور در گفت و گو با ایرنا افزود: مجتمع فوریت های خدمات اجتماعی شهر تهران به منظور پاک سازی چهره شهر تهران از آسیب های اجتماعی به ویژه در حوزه معتادان متجاهر و کارتن خواب ها به زودی آغاز به کار خواهد کرد.

وی گفت: افتتاح این مجتمع در راستای طرحی است که در شورای اجتماعی کشور به تصویب رسیده و در آن تاکیده شده پاک سازی، سالم سازی و بهداشتی کردن شهر تهران از آسیب های اجتماعی در دستور کار مدیران قرار گیرد.

شهریور با اشاره به تعیین فرماندار تهران به سمت ریاست این مجتمع از سوی استاندار تهران گفت: شهرداری تهران و سایر دستگاه های متولی ساماندهی آسیب های اجتماعی نیروهای خود را به این مجتمع معرفی خواهند کرد تا فعالیت رسمی آن بزودی آغاز شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران افزود: مقرر شد شهرداری تهران ظرف یک ماه آینده مکان مناسبی برای این مجتمع در نظر گرفته و تمامی دستگاه های ذیربط خدمات حمایتی خود را در این مجتمع متمرکز کنند.

وی گفت: این مجتمع نسبت به ساماندهی جامعه هدف اعم از افراد بی خانمان، متکدیان، کودکان کار و خیابان، معتادان متجاهر، و خانواده های بی سرپناه، افراد در راه مانده، سالمندان بیمارروانی، معلولان جسمی تلاش های لازم را در اسرع وقت معمول خواهد داشت.

آخرین روزهای سال گذشته جلسه ای در معاونت سیاسی، اجتماعی استانداری تهران تشکیل شد و در آن مقرر شد مجتمع فوریت های خدمات اجتماعی شهر تهران با هدف ساماندهی آسیب های اجتماعی در شهر تهران صورت گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار