کد خبر: ۲۴۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 11 June 2016


استاندار البرز گفت: دستگاه‌های اجرایی البرز در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی تلاش دو چندن داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های ما در سال جاری اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی و پیش رفتن به سمت توسعه و پیشرفت است.

وی ادامه داد: در این راستا تمامی دستگاه‌های اجرایی استان باید در عملیاتی کردن این مهم تلاش خود را دو چندان کنند و مدیران در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

استاندار البرز در ادامه با اشاره به اینکه کوچکترین کم کاری در این زمینه به منظور عدم توانایی مدیر در انجام وظایف تلقی می‌شود افزود: در این راستا با مدیرانی که در اجرای اقتصاد مقاومتی تعلل کرده برخورد می‌شود.

طهایی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه یکی از راهکارهای اساسی برای دستیابی به توسعه و پیشرفت بیشتر عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است،‌ تأکید کرد: در این راستا باید از تمام ظرفیت‌ها برای این مهم استفاده شود.

وی با بیان اینکه در این زمینه دستگاه‌ها مورد سنجش قرار می‌گیرند خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از دستگاه‌ها در استان البرز هنوز در خصوص عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی هیچ گامی را برنداشته‌اند و این اصلا قابل توجیه نیست.

استاندار البرز گفت: ما در زمینه اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی به جد ورود پیدا خواهیم کرد و دستگاه‌های فعال در این زمینه معرفی و تشویق می‌شوند و دستگاه‌های کم‌کار نیز معرفی و بازخواست خواهند شد.

طهایی در ادامه سخنان خود بر حضور تمامی مدیران اجرایی استان در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و اظهار داشت: حضور در این جلسه برای تمامی مدیران الزامی است و باید در هر یک از نشست‌ها گزارش عملکردی را داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه البته طرح‌ها و گزارش‌های دستگاه‌ها از اقتصاد مقاومتی باید عملیاتی شود افزود: طرح‌های ارائه شده از سوی دستگاه‌ها در زمینه اقتصاد مقاومتی پیگیری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار