کد خبر: ۲۴۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 10 June 2016


استاندار البرز با اشاره به موفقیت کشور در مذاکرات هسته ای گفت: با فرجام برجام فرصت های خوبی برای بی نیازی کشور بوجود آمده است.

به گزارش ایرنا ، سید حمید طهایی روز پنجشنبه درآیین گشایش خط تولید خط تولید انواع پمپ هیدرولیک فرمان خودرو درشرکت بنیان صنعت اول شهرک صنعتی بهارستان کرج افزود: باید از این فضای مطلوب هرچه بیشتر بهره مند شد و فرصت های خوبی برای اشتغال و تولید با هدف بی نیازی کشور فراهم شده است .

وی ادامه داد: امروز صادرات محصولات کشور را به خارج شاهد هستیم که زمینه ای برای مبادلات اقتصادی بین المللی فراهم شده که این فرصت را باید غنیمت شمرد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: پس از رکود چند ساله گشایش اقتصادی که با فرجام برجام شاهد بودیم درسال اقتصاد مقاومتی تلاش بیشتری را از سوی مسئولان برای تحقق هرچه بیشتر این مهم می طلبد .

وی اضافه کرد: همه مسئولان امروز به دنبال تحقق این مهم هستند تا جایی که معاون اول رئیس جمهوری به عنوان رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی منصوب شده است.

استاندار البرز ادامه داد: با تدبیر دولت برجام نتیجه بخش شد و جمهوری اسلامی به تعامل با دنیا رسید و به جای جنگ امروز شاهد مذاکره هستیم .

وی همچنین با اشاره به اینکه بسیاری از درخواست های مردمی در ملاقات عمومی استاندارالبرز بیکاری است، گفت: با راه اندازی هر چه بیشتربخش تولید می توان اشتغالزایی را ایجاد کرد.

وی افزود: کارآفرینان هرچه بیشتر باید دراین زمینه تلاش کنند تا زمینه بهره مندی سایر افراد را از توان خود با هدف تامین منافع ملی فراهم کنند .

طهایی یادآورشد: دراین بین توجه به نیروی انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه نیروی انسانی سرمایه مهم هر کشور به شمار می رود و باید از مهاجرت مغزها با شتاب هرچه بیشتر چرخه تولید جلوگیری کرد.

وی تاکید کرد: بهره مندی هرچه بیشتر از دانش روز نیز در تولید و صنعت دارای اهمیت است و با بکار گیری نیروی نخبه می توان به این مهم دست یافت .

سرمایه اولیه خط تولید انواع پمپ هیدرولیک فرمان خودروها حدود 35میلیارد ریال و هزینه سرمایه در گردش آن 65 میلیارد ریال است.

با گشایش این خط از این پس پمپ های هیدرولیکی فرمان خودروهای پژو 405، پژو 206، رانا ، دنا ، سمند، پراید و تیبا در شهرک صنعتی بهارستان کرج تولید می شود.

نیروی انسانی پیش بینی شده برای این خط تولید حدود 40 نفر است که در سه شیفت کاری 2هزارو 400 قطعه پمپ هیدرولیک فرمان در آن تولید می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار