کد خبر: ۲۴۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲ 10 June 2016


استاندار البرز گفت: امروز عزت، اقتدار و صلابت کشورمان ثمره خون شهداء و روحیه جهادی شهدای مدافع حرم است و وظیفه آحاد ملت حرکت در این مسیر می باشد.

به گزارش ایرنا، سیدحمیدطهایی شامگاه پنجشنبه در مراسم یادبود شهید مرتضی مسیب زاده مدافع حرم حضرت زینب(س) در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرک وحدت فردیس البرز، به نقش مدافعان حرم در حفاظت از کیان اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با اهدای جان خود حریم امنیتی کشور را حفظ کرده و مانع تعرض دشمنان به خاک کشور می شوند در واقع مدافعان حرم با شهادت خود از اعتبار و عزت اسلام پاسداری می کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز جوانان کشورمان به فرمان ولایت حاضر هستند در دفاع از ارزش ها جان خود را فدا کنند، افزود: راهی که شهدای مدافع حرم رفتند راه خیر و برکت است و در ادامه این مسیر ارزشمند، استقامت و ایستادگی خانواده‌های شهدا ستودنی است.

طهایی با بیان اینکه هرچه داریم به برکت خون شهدایی است که برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی جان خود را بر طبق اخلاص نهادند، افزود: در شرایط کنونی وظیفه آحاد جامعه، ولایت‌مداری و حرکت در مسیر شهدا است.

وی ادامه داد: امروز عزت، اقتدار و صلابت کشورمان ثمره خون شهداء و روحیه جهادی شهدای مدافع حرم است، شهدای مدافع حرم همه در یک مسیر حرکت کرده اند و آن عزت دین، اسلام و قرآن است.

استاندارالبرز در این مراسم با خانواده شهید مدافع حرم، مسیب زاده نیز دیدار داشت و ضمن دلجویی، صبر و اجر اخروی را از خداوند منان خواستار شد.

پیکر مطهر شهید مدافع حرم 'مرتضی مسیب زاده' روز چهارشنبه هفته جاری با همراهی مسئولان و مردم شهید پرور شهرستان فردیس و استان البرز، در گلزار شهدای سرحد آباد آرام گرفت.

از پاسدار شهید مرتضی مسیب زاده مدافع حرم ، دو فرزند به یادگار مانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار