بسته خبری شهرستان ها؛
«بسته خبری شهرستان ها» شامل جدیدترین، مهمترین و جذاب ترین اخبار از شهرستان های استان خوزستان است، که به صورت کوتاه گردآوری شده اند.
کد خبر: ۲۴۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 07 June 2016
10 زخمی در واژگونی اتوبوس مسافربری در اندیمشک

واژگونی اتوبوس مسافربری در محور اندیمشک به پل زال در خوزستان سبب بروز حادثه برای ۱۰ مسافر شد. (جزئیات بیشتر)




دستگیری عاملان قتل جوان ایذه‌ای در کمتر از 4 ساعت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه از دستگیری عاملان قتل یک جوان در کمتر از چهار ساعت پس از حادثه خبر داد. (جزئیات بیشتر)




تعطیلی اتحادیه آهن فروشان دزفول

رئیس اتاق اصناف شهرستان دزفول گفت: رکود حاکم بر بازار علاوه بر تعطیلی اکثر واحدهای آهن فروشی در دزفول موجب تعطیلی اتحادیه آهن فروشان این شهرستان شده است. (جزئیات بیشتر)




اعزام 120 مبلغ به مناطق مختلف شهرستان شوشتر

رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان 120مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف این شهرستان اعزام شدند. (جزئیات بیشتر)




واگذاری ورزشگاه 5 مهر آبادان به منطقه آزاد اروند

شورای ورزش شهرستان آبادان، ورزشگاه 5 مهر این شهر را طی مصوبه ای در اختیار سازمان منطقه آزاد اروند قرار داد تا این ورزشگاه تعیین تکلیف شده و شکل مناسب گیرد. (جزئیات بیشتر)




اجرای طرح محرومیت زدایی در منطقه دهدز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اجرای طرح محرومیت زدایی در روستاهای بخش دهدز از توابع شهرستان ایذه خبر داد. (جزئیات بیشتر)




معدوم‌سازی 20 تن مواد غذایی فاسد در رامهرمز

عطاالله شیرالی اظهار کرد: در راستای کنترل مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در بازرسی‌های صورت گرفته از عمده‌فروشی‌ها و سردخانه‌های این شهرستان 20 تن مواد غذایی تاریخ‌مصرف گذشته کشف و معدوم شد. (جزئیات بیشتر)




145 اصله نخل روستای ابوصدرین آبادان در آتش سوخت

145 اصله نخل روستای ابوصدرین بخش اروندکنار از توابع شهرستان آبادان روز شنبه در آتش سوخت. (جزئیات بیشتر)



تعطیلی پنج مرکز غیرقانونی ترک اعتیاد در دزفول

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دزفول با اشاره به فعالیت تعداد نامعلومی مرکز غیرقانونی ترک اعتیاد در این شهرستان گفت:تاکنون پنج مرکز غیرقانونی ترک اعتیاد در دزفول تعطیل شده اند. (جزئیات بیشتر)



امداد هوایی در رسیدگی به دو حادثه

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: به دنبال وقوع دو حادثه جداگانه در روز یکشنبه در خوزستان با یک نفر فوتی و ۱۳ نفر مصدوم، امداد رسانی هوایی انجام گرفت. (جزئیات بیشتر)

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار