کد خبر: ۲۴۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 06 June 2016


رئیس شورای شهر کرج گفت: تأمین مطالبات مردم در بخش خدمات عمرانی مهمترین اولویت باشد.

محمود دادگو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: برای توسعه خدمات عمرانی باید از تمام توان استفاده کرد و تحولات اساسی را در این حوزه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: برخی از مناطق کرج فاقد امکانات عمرانی و خدماتی است که باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی روند توسعه خدمات را در این مناطق با رشد بیشتری همراه کنیم. برای توسعه خدمات عمرانی ابتدا باید مناطق کم برخوردار را مدنظر داشته باشیم و اولویت ما توسعه خدمات در اینگونه مناطق باشد.

دادگو افزود: حصارک،‌ مهرشهر و فردیس از مهمترین مناطقی هستند که باید بیش از پیش به آنها توجه ویژه شود لذا مسؤولان باید با شناسایی کمبودها مسیر توسعه خدمات‌رسانی را هموار کرده و خدمات عمرانی را ارتقا دهند.

وی یکی از مهمترین اقدامات که از سال گذشته نیز توانست تحولات اساسی در کرج ایجاد کند را ایجاد تقاطعات غیر هم‌سطح عنوان کرد و بیان داشت: رفع مشکلات ترافیکی در برخی از نقاط کلانشهر کرج باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای شهر کرج تأکید کرد: متأسفانه رشد روز افزون جمعیت و خودروها در کلانشهر کرج هر روز میزان ترافیک در مرکز استان البرز را با تراکم بیشتری مواجه می‌سازد و به رغم تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسؤولان ازجمله اجرای طرح زوج و فرد و راه‌اندازی تقاطعات غیر هم‌سطح هنوز نتوانسته‌ایم این معضل را مرتفع کنیم.

دادگو اقدامات کارشناسی و استفاده ازتجربیات استا‌‌ن‌های موفق در اجرای طرح‌های معضلات ترافیکی را مهم ارزیابی کرد و گفت: مشارکت مردم در رفع این معضل نیز نقش اساسی دارد.

وی نهادینه کردن فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را در بین قشرهای مختلف مردم مهم ارزیابی کرد و اظهار کرد: با کاهش خودروهای تک سرنشین نیز می‌توانیم گامی مهم در جهت کاهش معضلات ترافیکی برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار