کد خبر: ۲۴۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 06 June 2016


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری البرز گفت: آمار مشخصی از تعداد بیکاران در البرز نداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عبادالله کامکار ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال استان البرز با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی آمار درستی را در تعداد بیکاران در این استان در دسترس داشته باشیم گفت: رسیدگی به وضعیت بیکاران در این استان باید به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های مسؤولان مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم آمار مشخصی را از تعداد بیکاران در این استان داشته باشیم باید بانک اطلاعات بیکاران را در این استان هرچه سریع‌تر آماده کرده و اقدامات لازم برای ساماندهی این افراد را انجام دهیم.

معاون استاندار البرز در ادامه سخنان خود بر عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در این استان اشاره کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز عملکرد مناسبی داشته باشیم باید رشد صنایع و واحدهای تولیدی را مورد توجه ویژه قرار دهیم و در این زمینه از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان استفاده کنیم.

کامکار با اعلام اینکه استان البرز دارای واحدهای تولیدی و صنعتی بی‌شماری است و می‌تواند سهم مهمی را در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی داشته باشد، افزود: باید تلاش خود را برای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در این زمینه دو چندان کنیم و اقتصاد مقاومتی را مهمترین اصل در کارهای خود قرار دهیم.

وی بروز آسیب‌های اجتماعی را ناشی از بیکاری عنوان کرد و گفت: برای رفع آسیب‌های اجتماعی نیز باید بیکاری را از جامعه پاک کرده و اشتغال را با توسعه همراه کنیم.

معاون استاندار البرز حمایت از تولیدکنندگان را مهم خواند و افزود: با حمایت از تولیدکنندگان و صنعت‌گران می‌توانیم چرخه‌های تولید این واحدها را با رشد همراه کنیم و زمینه توسعه اشتغال را نیز برای این واحدها افزایش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار