امام جمعه مهریز با تسلیت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گفت: بر مردم و مسئولان است تا راه حقیقی امام راحل (ره) را بشناسند .
کد خبر: ۲۴۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 03 June 2016
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام علی برهان در خطبه های نمازجمعه امروز مهریز ادامه داد: راه امام امت همان راه عزت ، اقتدار ، دشمن شناسی و بصیرت در بخش های مختلف و بخصوص اطاعت از مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر ارزش های الهی است .
امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: کسانی که مسیر امام راحل عظیم الشان (ره) و راه نورانی ایشان را به معنای واقعی ادامه ندهند خطا می کنند و نوعی خیانت به انقلاب و نظام دینی است .
برهان گفت: امام خمینی (ره) مروج فرهنگ ایثار و شهادت بودند و با تاسی به حضرت امام حسین (ع) بر دشمنان داخلی و خارجی و اذناب آنها پیروز شدند و باید همین راه و سیره تداوم یابد .
وی افزود: بر تمامی مردم و مسئولان است که هیچگاه اهداف و آرمان های امام خمینی (ره) را فراموش نکنند و همواره مدافع راه ایشان و مسیر ترسیمی توسط مقام معظم رهبری باشند .
امام جمعه مهریز تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در 37 سال گذشته برای نابودی انقلاب اسلامی به انواع توطئه ها متوسل شدند ولی هوشیاری مردم و بیداری آنها موجب شکست استکبار جهانی شد .
برهان گفت: باید در مقابل دشمنان تا پای جان ایستادگی کرد زیرا انعطاف دردی دوا نمی کند بلکه موجب تقویت و گستاخی بیشتر آنها علیه انقلاب اسلامی و ملت و کشور ما می شود.
وی افزود: 15 خرداد یک روز تاریخی و سرنوشت ساز در کشور ما است و باید ابعاد آن به درستی تبیین و به نسل جوان و آحاد مردم کشور ما منتقل شود که عزت در گرو همین راه است .
امام جمعه مهریز به مسئله مهم امر به معروف و نهی از منکر اشاره و گفت: بی توجهی به آن موجب خسارت است .
برهان اظهار داشت: قرآن به همه دستور می دهد که باید در برابر دشمنان مقاوم بود که توجه به آموزه های دینی و کلام وحی موجب شکست دشمنان و عزت کشور است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار