سردار آزمون ملقب به علی بابا مهاجم گلستانی تیم ملی فوتبال ایران در بازی دوستانه مقابل مقدونیه ظرف یک ساعت با زدن سه گل به اولین هت تریک خود در تیم کشورمان دست یافت.
کد خبر: ۲۴۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ 03 June 2016
تیم ملی فوتبال ایران شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه فیلیپ دوم شهر اسکوپیه پایتخت کشور مقدونیه به مصاف تیم ملی این کشور رفت و موفق شد با سه گل سردار آزمون در مقابل تک گل میزبان حریف را شکست دهد.
تیم ملی با ترکیب علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی‌گنجی، احسان حاجی صفی، سعید عزت‌اللهی، اشکان دژاگه، داریوش شجاعیان، وحید امیری، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در میدان حاضر شد.
سردار آزمون مهاجم گنبدی تیم روستوف روسیه در دقایق 8 ،20 و 60 با زدن سه گل درخشش خیره کننده ای را از خود به نمایش گذاشت.
این بازیکن گنبدی تیم فوتبال ایران که در بورس توجهات تیم های مطرح اروپایی قرار دارد بار دیگر با ثمر رساندن این سه گل خلاقیت و توانمندی خود را به رخ کشید. سردار دقیقه 63 جای خود ا به کریم انصاری فر داد.
در دقیقه 75 عزت اله پورقاز دیگر گلستانی حاضر در تیم ملی فوتبال جایگزین سعید عزت اللهی جوان و هم تیمی سردار در تیم روسی شد؛ پورقاز نیز در مدت زمان حضور در زمین نمایش مطلوبی از خود به نمایش گذاشت. 
پورقاز که اهل شهرستان بندرترکمن است در لیگ برتر در تیم ملوان بازی می کرد اما به همراه این تیم به لیگ دسته اول سقوط کرد.
ایران در حالی در این بازی به میدان رفت که در تازه ترین رده بندی فیفا در جایگاه 39 قرار گرفت؛ مقدونیه نیز با جایگاه 139 فاصله زیادی با ایران دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار