معاون اجرايي آستان مقدس حضرت معصومه(س) تشريح كرد؛
معاون اجرايي آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت:کلیه فضاها و صحن های مختلف حرم مطهر برای اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان آماده شده است.
کد خبر: ۲۳۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۹ 01 June 2016
به گزارش تابناک قم، محمدجواد جهانگيرزاده، معاون اجرايي آستان حضرت معصومه(س) در نشست خبري تشريح برنامه هاي رمضانی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بيان اين كه به منظور برنامه ریزی و نظارت،ستاد آیین های فاطمی و کمیته های مختلف بیش از 15 جلسه را تشکیل داده اند،اظهار داشت:کلیه فضاها و صحن های مختلف حرم برای اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان آماده شده است.

وی افزود:در ماه رمضان امسال نزدیک به 7 هزار خادم رسمی،قراردادی و افتخاری جهت اجرای برنامه های متنوع به مردم  و زائران کریمه اهل بیت(س) خدمت رسانی خواهند کرد.

جهانگیرزاده با اشاره به اینکه برای اجرای هرچه بهتر برنامه ها با دستگاه های اجرایی هماهنگی ها انجام شده است،عنوان کرد:فضاهای عمومی جهت اجرای مراسم ها تجهیز شده اند درب های ورودی خواهران،برادران و ورودی ها خانوادگی نیز به صورت کامل مشخص شده اند.

وی ادامه داد:محل استقرار برادران در مراسمات شب های قدر در هم کف شبستان امام خمینی(ره)،صحن صاحب الزمان،مسجد بالاسر،مسجد طباطبایی و چند مکان درگیر خواهد بود.

معاون اجرايي آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه بالکن های شبستان امام خمینی،شبستان مسجد اعظم،شبستان نجمه خاتون برای خواهران در ایام شب های قدر در نظر گرفته شده است،گفت:خانواده ها نیز می تواند در میدان آستانه،صحن جوادالائمه،خیان ها اطراف و میدان بزرگ امام خمینی مستقر شوند.

وی ابراز داشت:از ابتدای ماه رمضان هر شب نزدیک به 8 هزار نفر از زائران میهمان سفره کریمانه حضرت معصومه(س) خواهند بود  و جمعا 327 هزار نفر در ماه مبارک رمضان از ضیافت افطار حرم برخوردار خواهند شد.

جهانگیرزاده با بیان اینکه آستانه مقدسه آماده دریافت هرگونه کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم برای کمک به نیازمندان است،افزود:برنامه هایی مانند دعای سحر،نمازهای جماعت در سه وعده در شبستان امام خمینی(ره) و مسجد اعظم برگزار خواهد شد.

وی افزود:یکی از برنامه های تاثیر گذاری که هر سال برگزار می شود ترتیل خوانی قران در 3 سطح عمومی،نوجوانان و بانوان است که این برنامه های از شبکه های مختلف سیما پخش خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار