کد خبر: ۲۳۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸ 30 May 2016
رئیس اداره مخابرات رامسر گفت: آتش‌سوزی علت قطع مخابرات رامسر بود.

به گزارش تابناک مازندران، خطوط ارتباطی تلفن، اینترنت شهرستان‌های عباس‌آباد، نقاطی از سلمانشهر و تنکابن و رامسر به‌دلیل آتش‌سوزی کابل‌های مخابراتی پل سلمانشهر از صبح امروز قطع بود که در این زمینه اطلاع‌رسانی نیز صورت نگرفت.

رئیس اداره مخابرات رامسر در گفت‌وگو با فارس، علت قطع خطوط ارتباطی را آتش گرفتن کابل‌های فیبر نوری دانست که از سلمانشهر تا رامسر بود.

ابوالقاسم مقیمیان خاطرنشان کرد: بعضی ارتباطات در سلمانشهر که از مسیر کابلی دیگری استفاده می‌کردند بدون مشکل بود.

وی از آسیب‌پذیر بودن تمام مسیرها خبر داد و بیان کرد: دور همه پل‌ها توسط آهن پوشیده شده اما باز هم آسیب‌پذیر هستند و بسترهای ارتباطی به‌گونه‌ای است که در سیستم رادیویی قدیم قابل کار نیست.

رئیس اداره مخابرات رامسر با اشاره به اینکه به‌دلیل حجم ارتباطات، امکان جایگزین کردن نیز وجود ندارد، تصریح کرد: نیروهای گشت فیبر مسیر فیبر نوری را چک می‌کنند تا در صورت بروز مشکل برای رفع آن اقدام کنند.

این مسؤول تأکید کرد: به بعضی ادارات و فرمانداری‌ها علت گفته شد اما به‌دلیل قطع خطوط اطلاع‌رسانی در سطح وسیع امکان‌پذیر نبود.

مقیمیان در پایان با اشاره به حفاری‌هایی که در سطح شهرستان انجام می‌شود، گفت: در بسیاری از حفاری‌ها با وجود اطلاع‌رسانی گاهی به کابل‌های فیبر نوری آسیب وارد می‌شود.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار