اقدامات فعال پلیس آگاهی و اجرایی شدن مصوبات قرارگاه مرکزی مبارزه با سرقت طی یک هفته گذشته منجر به دستگیری ۱۱ سارق حرفه‌ای و کشف ۱۲ فقره سرقت در شهرستان نهاوند شده است.
کد خبر: ۲۳۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴ 28 May 2016
فرمانده انتظامی نهاوند از دستگیری ۱۱ سارق و ۱۰۰ نفر مصرف‌کننده و توزیع‌کننده مواد مخدر در نهاوند خبر داد.

محسن اقبالیان در گفتگو با مهر گفت: اقدامات فعال پلیس آگاهی و اجرایی شدن مصوبات قرارگاه مرکزی مبارزه با سرقت طی یک هفته گذشته منجر به دستگیری ۱۱ سارق حرفه‌ای و کشف ۱۲ فقره سرقت در شهرستان نهاوند شده است.

وی عنوان کرد: قرارگاه مرکزی مبارزه با سرقت از ابتدای سال تاکنون چندین جلسه تشکیل داده که با اولویت قرار دادن موضوع پیشگیری و مبارزه بی‌امان با سرقت در سطح شهرستان به‌صورت ویژه و با حساسیت بسیار، مصوباتی تدوین و با تنظیم طرح‌های انتظامی و عملیاتی در دستور کار قرار گرفته است.

اقبالیان گفت: در پی این اقدامات و تلاش‌های مؤثر و مستمر پلیس آگاهی در راستای مبارزه با سرقت طی یک هفته گذشته دستآوردهای بسیار مطلوبی به‌دست‌آمده است.

وی مهم‌ترین آن‌ها را کشف ۵ فقره سرقت داخل خودرو و دستگیری ۴ سارق در این خصوص، کشف اموال مسروقه از سارقان، کشف ۷ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری ۷ نفر مال‌خر عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی همچنان آماده برخورد با مخلان نظم و امنیت اجتماعی در شهرستان نهاوند است.

فرمانده انتظامی نهاوند در ادامه به برخورد با مصرف‌کنندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر طی یک ماه گذشته اشاره کرد و گفت: طرح‌ جمع‌آوری معتادان تابلو و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح محلات و روستاهای شهرستان نهاوند موضوعی است که به‌صورت جدی و با تدوین طرح جامع و کامل با اشرافیت اطلاعاتی و شناسایی افراد متخلف و مجرم در این زمینه به‌صورت ویژه در دستور کار قرارگرفته است.

اقبالیان عنوان کرد:  طی یک ماه گذشته در قالب اجرای این طرح‌ها بیش از ۱۰۰ نفر معتاد تابلو و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیرشده‌اند که عملکرد پلیس نهاوند در این خصوص به مطلوب بوده است.

وی بابیان اینکه این معتادان و خرده‌فروشان در برخی محلات و روستاهای نهاوند با عمل خود اقدام به اشاعه اعتیاد در بین جوانان و نوجوان می‌کردند، گفت: پس از انجام اقدامات کارشناسان پلیس نهاوند این افراد به‌صورت غیره منتظره و غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی نهاوند با اشاره اینکه طی یک ماه گذشته با عملیات انجام‌شده در این حوزه حدود ۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف‌شده است، گفت: مبارزه با پدیده شوم اعتیاد زمانی به‌صورت قطعی با بهره‌گیری از توان و اشرافیت اطلاعاتی و انتظامی پلیس انجام خواهد شد که با عزمی همه‌جانبه همراه باشد تا نتایج دلخواه حاصل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار