رییس اداره بهزیستی مهریز از پرداخت 10 میلیارد ریال وام اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 27 May 2016
به گزارش تابناک یزد،علیرضا علیزاده افزود: رسیدگی به موضوع اشتغال مولد و مفید مددجویان و افراد تحت تکفل آنها از مهمترین برنامه های بهزیستی با همکاری بانک های عامل و همراهی خیرین است .
وی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات برای انجام مشاغل مختلف خانگی ، کاریابی ، تسهیلات کارفرمائی با هدف توانمند سازی مددجویان زیر پوشش به عنوان هدف اساسی همواره پیگیری می شود .
رییس اداره بهزیستی شهرستان مهریز خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید بر حسب وظیفه همواره در خدمت مددجویان است ولی بخش خصوصی و خیرین باید مسئولان را در این مهم یاری دهند .
علیزاده در ادامه به دیگر فعالیت های اداره بهزیستی مهریز بخصوص ساخت مسکن مناسب برای مددجویان خبر داد که یک طرح 30 واحدی در شهرک شهید باهنر این شهرستان تحویل افراد واجد شرایط زیر پوشش شده است .
وی گفت: خوشبختانه یک طرح 34 واحدی مسکن دیگر در شهرک شهید موحدین مهریز در حال تحویل است که امیدواریم بزودی محقق شود و افراد ، صاحب خانه مناسب شوند .
این مسئول با اشاره به اهمیت وجود تشکل های غیر دولتی همسو با بهزیستی در اجرای برنامه های مختلف تصریح کرد: هم اکنون 29 مرکز غیر دولتی همسو با بهزیستی در مهریز مجوز فعالیت دارند .
علیزاده گفت: در این تشکل ها با اشتغالزایی 140 نفر بسیاری از برنامه های بهزیستی با کمترین هزینه و بهره وری خوب توسط این تشکل ها انجام می گیرد .
شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری یزد قرار دارد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار