پیش بازی پرسپولیس - سپاهان
تابناک: هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور فردا در حالی استارت می خورد که در شهر های مختلف بازی های حساسی برگزار می شود، در ال کلاسیکو ایران فردا سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیسی است که به تازگی برانکو هدایتش را برعهده گرفته است.
کد خبر: ۲۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸ 15 April 2015

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور فردا در حالی استارت می خورد که در شهر های مختلف بازی های حساسی برگزار می شود.

به گزارش تابناک اصفهان، در ال کلاسیکو ایران فردا سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیسی است که به تازگی برانکو هدایتش را برعهده گرفته و همه انتظار نتیجه گیری از آن دارند.

شاید مهم ترین غایب این مسابقه محمد رضا خلعتبری باشد که فرکی در کنفرانس بازی اعلام کرده که او ترکیب نیست.رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم پیرامون وضعیت دیگر بازیکنان اظهار داشت: در دیدار روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس بازیکن محروم نداریم و می‌توانیم با ترکیب کامل پا به این میدان بگذاریم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به شرایط بازیکنان آسیب‌دیده این تیم گفت: تمام بازیکنان در حال حاضر شرایط خوبی دارند و تنها مصدومیت هادی عقیلی هنوز به طور کامل برطرف نشده اما احتمال دارد که در دیدار با پرسپولیس بازی کند و هنوز حضور یا غیبت او در بازی به طور قطعی مشخص نیست.

حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی با پرسپولیس در مقطعی برگزار می‌شود که تقریبا این دیدار نسبت به دیدارهای گذشته دو تیم متفاوت‌تر است، خیلی‌ چیزها نسبت به فصل گذشته فرق کرده است.

وی ادامه داد: فردا دومین تجربه من به همراه سپاهان مقابل پرسپولیس است. اولین تجربه بنده مربوط به بازی رفت فصل جاری بود که در آن مقطع من تازه کارم را با سپاهان آغاز کرده بودم و هنوز خیلی چیزها مشخص نشده بود. در پرسپولیس هم حمید درخشان تازه مسئولیت پرسپولیس را برعهده گرفته بود و خوشبختانه بازیکنان ما توانستند با ارائه یک بازی خوب در دیدار رفت در دقایق پایانی یک گل بزنند و پرسپولیس را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان افزود: اکنون هم کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس با تغییراتی مواجه شده و البته درگیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز هستند. این موضوع برای من جای خوشحالی دارد که پرسپولیس توانسته در آسیا موفقیت کسب کند و این پیروزی‌ها را به آنها تبریک می‌گویم. اکنون هم حضور برانکو در پرسپولیس شرایط این تیم را تغییر داده و به نظرم حضور این مربی بعد از عقد قرارداد روی نیمکت پرسپولیس اتفاق جدیدی است که ما با آن مواجه شده‌ایم.

برنامه بازی‌های هفته 26 لیگ برتر

پنجشنبه27 فروردین

ذوب‌آهن-نفت تهران ساعت17:30

تراکتورسازی-سایپا ساعت17:30

فولاد-نفت مسجد سلیمان ساعت17:30

پرسپولیس-سپاهان ساعت19

جمعه28 فروردین

راه‌آهن –استقلال خوزستان ساعت17:30

ملوان-استقلال تهران ساعت17:30

پدیده-گسترش ساعت17:30

صبا-پیکان ساعت17:30

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار