پیش فینال جام حذفی در اصفهان؛
تابناک: هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور فردا در حالی استارت می خورد که در شهر های مختلف بازی های حساسی برگزار می شود که در یکی ازحساس ترین بازی های این هفته ذوب آهن اصفهان در مصافی سخت برابر نفت تهران صف آرایی می کند.
کد خبر: ۲۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 15 April 2015

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور فردا در حالی استارت می خورد که در شهر های مختلف بازی های حساسی برگزار می شود.

به گزارش تابناک اصفهان، در یکی ازحساس ترین بازی های این هفته ذوب آهن اصفهان در مصافی سخت برابر نفت تهران صف آرایی می کند.

ذوب آهن که دو هفته ای است با کسب تساوی های متعدد شرایط سختی را برای خود ایجاد کرده است، در این مسابقه به دنبال کسب یک نتیجه مناسب در زمین خانگی است. در آن سوی میدان شاگردان منصوریان که در هفته گذشته برابر فولاد شکست خوردند باید برای کسب قهرمانی به دنبال پیروزی در این مسابقه باشند.

دیدار ذوب آهن و نفت با توجه به نتایج سال های گذشته و حضور یحیی گل محمدی، سرمربی سابق نفت در تیم ذوب آهن از حاشیه های خاصی برخوردار است. ذوب آهن همیشه حتی در شرایط بدش نیز برابر نفت عملکرد خوبی به نمایش گذاشته و به نوعی گربه سیاه این تیم است.

در مصاف فردا نفت محروم یا مصدومی ندارد اما ذوب آهن مسعود حسن زاده را در اختیار ندارد.محمد علی شجاعی، سرپرست ذوب آهن در این باره به تسنیم گفت: در این دیدار تیم ذوب‌آهن مسعود حسن‌زاده مهاجم جوان تیم را با دریافت کارت زرد در دیدار با استقلال تهران 3 اخطاره شد، به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره بازیکنان مصدوم این تیم گفت: اسماعیل فرهادی که حدود چندی پیش دچار آسیب‌دیدگی شد، هنوز به طور کامل بهبود نیافته و در حال حاضر شرایط حضور در تمرینات و مسابقات را ندارد.

وی بیان کرد: دوره استراحت و مراحل درمانی اکبر ایمانی هم که حدود 2 هفته پیش از ناحیه مینیسک پا دچار کشیدگی شد، هنوز به پایان نرسیده و در بازی مقابل نفت تهران هم نمی‌تواند ذوب‌آهن را همراهی کند.

گفتنی است، این دیدار شاید پیش بازی فینال جام حذفی امسال نیز هست چرا که این دو تیم باید در روز اول خرداد، برابر هم صف آرایی کنند و فینال جام حذفی را برگزار کنند.

برنامه بازی‌های هفته 26 لیگ برتر

پنجشنبه27 فروردین

ذوب‌آهن-نفت تهران ساعت17:30

تراکتورسازی-سایپا ساعت17:30

فولاد-نفت مسجد سلیمان ساعت17:30

پرسپولیس-سپاهان ساعت19

جمعه28 فروردین

راه‌آهن –استقلال خوزستان ساعت17:30

ملوان-استقلال تهران ساعت17:30

پدیده-گسترش ساعت17:30

صبا-پیکان ساعت17:30

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار