کد خبر: ۲۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶ 14 April 2015

همزمان با ایام گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن ،از زحمات 65 بانوی همکار در سازمان تجلیل شد .

به گزارش  خبرنگار تابناک تبریزبه نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی ، مهندس حسین نجاتی ، در این مراسم  حضور زنان در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را با اهمیت خواند و اظهار داشت : فعالیت بانوان در این عرصه ها موجب پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلای ایران شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در حال حاضر 65 نفر از کارکنان سازمان را بانوان تشکیل می دهند ، افزود : تصدی پست های مدیریتی و کارشناسی توسط زنان ، نشان از اهمیت  حضور بانوان در فعالیت های  اداری است.

وی  با اشاره به نقش زنان در تحقق  شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر « دولت و ملت، همدلی و هم زبانی»، افزود : بانوان جامعه می توانند با ایجاد همدلی در بین خانواده ها زمینه های تحقق این شعار در جامعه را فراهم سازند.

وی گفت: سازمان صنعت معدن وتجارت از جمله نهادهایی است که می تواند با معرفی زنان  نخبه و نقش آفرین کمک شایانی به پیشبرد و اعتلای اهداف اقتصادی و تولیدی استان داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی همچنین با تاکید بر ظیفه و رسالت اصلی زنان در ایفای نقش مادری و همسری اظهار داشت : بایستی بانوان جامعه با الگوپذیری از حضرت فاطمه زهرا (ص)، ضمن ایفای نقش های اجتماعی خود سعی در حفظ بنیان خانواده و روابط عاطفی حاکم بر خانواده ه نیز باشند.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح یادبود و هدایای ویژه از بانوان شاغل در سازمان و ادارت شهرستانی تقدیر و تجلیل شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار