کد خبر: ۲۳۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 16 May 2016


رئیس اتاق بازرگانی استان البرز از روند توسعه‌ای همکاری‌های تجاری البرز با کشورهای خارجی خبر داد.

رحیم بنامولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف ما توسعه مراودات اقتصادی و تجاری است تا بتوانیم در این مسیر با رشد و توسعه اقتصادی نیز همراه شویم.

وی افزود: استان البرز تاکنون توانسته در زمینه توسعه روابط تجاری با کشورهای دیگر موفق عمل کند و تفاهم‌نامه‌های همکاری را نیز به امضا برساند.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با اشاره به نامگذاری امسال با نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل افزود: در این راستا باید تلاش خود را دو چندان کرده و بستر حضور هیأت‌های خارجی را بیش از پیش فراهم کنیم.

بنامولایی خاطرنشان کرد: معرفی توانمندی‌های استان البرز نیز می‌تواند یکی از راهکارهای اساسی برای توسعه این روابط محسوب شود.

وی ادامه داد: استان البرز با داشتن ظرفیت‌های بسیار زیاد مورد توجه سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی است لذا با معرفی این توانمندی‌ها می‌توانیم در مسیر توسعه و رشد اقتصاد گام‌های اساسی را برداریم.

رئیس اتاقق بازرگانی استان البرز در ادامه سخنان خود از ورود یک هیأت تجاری از کشور کرواسی به استان البرز خبر داد و گفت: این هیأت تجاری فردا برای انجام مذاکرات به این استان سفر می‌کنند.

بنامولایی البرز بیان داشت: البته این هیأت سومین بار است که برای انجام فعالیت‌های اقتصادی به کشور سفر می‌کند که امیدواریم این سفر نیز دستاورهای خوب اقتصادی را برای ما به همراه داشته باشد.

به گفته وی تاکنون هیأت‌های اوکراینی، بوسنی، ایتالیا، فرانسه و کرواسی، استونی، پرتقال، تایوان و هند به این استان سفر کرده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار